Välkommen måndag!

Måndag idag, och det är givetvis blå!
idag har Linda semester men istället tar Tove över ett par veckor!
 
Jag ska börja med att berätta vad som hände när jag skulle gå igenom säkerhetskontrollen på Stansted.
Johns väska åker igenom lätt medans jag ser hur min stannar och åker åt sidan för att kontrolleras. Får allti lite ont i magen när det händer!
Tjejen som sitter och kollar på datorn och kontrollerar allt tittar upp hittar mitt ansikte ser lite förfärad ut innan hon utbrister thirteen nailpolishes??
 
Skyldig....
 
hehe Vi fick dela upp dem så John tog hälften i sin väska och sedan var det frid och fröjd igen!
jag återkommer med mer London detaljer senare!
Jag bjuder på två stycken nya lack från London, det blåa som jag har på alla naglarna är ett lack från LA. colors och heter Aquatic, kostade 99 p.... 9 kronor för ett nagellack! AAAAAAAAAhh, heaven!
två lager täckte kanon och jag är riktigt pepp på att prova de 5 andra från samma märke!

på ringfingret har jag sedan ett lack från Models own, som kostade 5Pund, MEN det var 6 st för 20Pund så det kunde jag Givetvis INTE motstå!
 
Nu ska jag fortsätta jobba, och ikväll är det kalas för Anna-Karin!
 
trevlig måndag!
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: