London baby!

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
!!

London darling I love you!!

Och tack Gud för gratis wifi!

Resan gick rakt och enkelt, och vid 8,20 lokal tid satt vi på piccadilly line mot aldgate.

Vi checkade in och gick sedan en runda i den väldigt varma sommarkvällen.
Efter en skön natts sömn gick vi upp vid 8 svirade om och gick mot tower bridge. Längs med vägen köpte vi med oss mackor från pret à manger ( älskar deras mackor!!) och kaffe på starbucks, detta tog vi med oss och gick Över (!!!!) tower bridge. Känslan kommer jag leva på ett tag! Sedan satt vi vid kanten luktade på themsen och tittade på min favorit bro! En av de bästa frukostarna i mitt liv kan jag lova!

Efter det har vi gått hela Oxford street för att gå tillbaka halva och gå ner till piccadilly cirkus äta gott, på vägen tillbaka till hotellet blev det en sväng inom kings cross!!! Och äntligen fick jag se platform 9 3/4 kön för att få klämma på vagnen ringlade sig dock lång. Så vi valde att åla vidare. Nu ligger vi i hotell sängen, ska ta en dusch som är nödvändig då London bjuder på 30 graders solsken! Getgött! För att sedan ta oss till mitt fina clapham common för en pub runda på O'Neill's !

Kommentarer
Postat av: Mormor

Har inte så mycket att säga, är mest förtröden. Ok då svettas gärna då i den varma härligheten. MM

2013-07-19 22:30:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: