hey, it's monday!

god eftermiddag!
Måndagen är här igen och som vanligt är den blå! ( jag har en blå känning på mig!!)
Men givetvis bär jag ett blått lack också! Kolla in hos Linda för fler blåa lack! 
Jag köpte i helgen mitt nya favorit lack! från ett märke jag bara har ett gammalt lack sedan innan. Jag blev inte besviken och köpte därför idag på mig ett till i Blått! inte riktigt lika bra men väl så snyggt!
 
Loreals 831. ett riktigt blått lack, dock rätt skirt, har 4 lager här, men det torkade rekord snabbt så det var inga pix! jag målade på det fem minuter innan jag började jobba och det har inte blivit ett märke!
Kanon!!
 
Jag jobbar sent ikväll och en kväll till denna veckan men på Torsdag väntar LONDOn baby! Åh som jag längtar!
under lunchen idag har jag införskaffat mig en riktigt snygg resäska som jag ska ha som handbagage!
Jag och JP kommer vara snyggast på flygplatsen!!
 
Trevlig Måndag!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: