Morgon

God morgon!
Ja och bara sådär har jag förgyllt hela er dag, eller i alla fall morgon. Har jag inte det va??

Jag gick upp i ottan för att konstatera att JP hår inte såg bättre ut än igår le lite åt likheten mellan honom och gibbs i NCIS
Hehe. En likhet han tyvärr inte uppskattar....
MEN envisas man med att frisören ska börja agera vid 22.00 med en manik som INTE är laddad får man stå sitt kast när bara halva huvudet hinner bli klart innan den dör!!

Just nu sitter jag på MC har avnjutit en frukostmacka utan tomat på.
Kassören tittade besvärat på mig när jag beställde den utan tomat.
-Går det bra att plocka bort den från en färdig?
-NEJ! Jag är allergisk!! Vill du att jag ska dö här på fläcken eller??
-Ja. Helst....

Allergin är för övrigt själv diagnosticerat. Utslag och kliande och mycket rödhet vid beröring av tomat. Allergi!
Tropicanas äppeljuice var dock inget att hänga i julgranen! Tvi.

Jag läste att det är årets deppigaste dag, men ja! Bra början på året loosers.
Därför åkte jag med JP till skolan i morse, inte som moraliskt stöd för frisyren... HeHe utan för att shoppa av mig den deppigaste dagen på året!
Bra Hanna

Igår bakade jag och gjorde om i köket, det blev för jävla snyggt!
När jag sedan skulle föra över alla bilder från kameran till datorn gick det inte. Kameran kom inte upp på datorn.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Tänker jag.

Nu är det 20 minuter till affärerna öppnar.
Tomaten stirrar på mig, jag ska nog slänga den och brickan.
Ut genom fönstret!!!!
Aggressiva problem?
Nej inte så värst mycket.

Adios!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: