Brie

åh jag saknar engelskan, saknar att prata det och saknar stor staden lite.
saknar lyxlivet. Även om jag inte levt lyxliv, så var det lyx. Lyx att kunna äta ute. Lucky me så har jag en fin fin sambo som tänker som jag! 
Så samtidigt som vi snackar om att leva drömmen långt bort från allt i lyx och glamoure, kollar han på hund som han såsmåningom vill skaffa.
 
Det har helt klart sina fördelar att vara sambo!!
 
 
 
Första dagen som arbetslös har flutit på brA. Har stått i fönstret och kollat på en det av barnen som nu går på fritids då lärarna fortfarande laddar upp!
 
John bjöd på lunch vid 12 snåret och efter lite veckohandling bjöd sedan fåtöljen in mig till en lugn stund..... Eftermiddag...
 
sex and the city boxen har hamnat till sin rätt då min lilla mamma kom med den igår, GÖTT. Jag kan återgå till mina forna singellivs dagar, brie ost och sex and the city. Love it! 
 
På lördag åker vi till Sälen , ska bli as gött!!!
 
Just nu har Leif mannerström stora förväntningar på Göteborgs prestation, och jag har i min tur stor förväntningar på hela programmet, heja mästerkockarna, leverera nu till er mama. Mig dvs.
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: