Slalom

Aaah, sitter och lipar åt slalomen på svt 1 .
Inte åt att Hansdotter inte lyckades hålla ledningen och kom trea istället, för det är kanonbra ändå!
Utan åt vinnaren Mikaela Shiffrin s föräldrar! Fina pappan som stod med kameran och torkade tårarna ur mustaschen, och kramen med sin också gråtande fru!! Ahh härliga känslor! 
Hansdotter var dock så nära ett silver bara fyra hundradelar till Kirchgasser och sedan 24 hundradelar till Shiffrin!
 
Och damen Shiffrin är också den tredje yngsta som vinner ett vm guld. 17 bast.
Waoozaa grym brud!
 
Helt klart nöjd med topp trion. Kirchgasser som äntligen fick sin första individuella medalj, och på hemmaplan! 
Bra dag detta!
 
Till saken hör att snabbaste andra åket gjorde Maria Pietilä Holmner! Bra Sverige! Tyvärr gjorde det första åket att  hon hamnade utanför prispallen.
 
Eh, har ni hört nog nu från er skid drottning?? Inte? Okej bjuder på två bilder från Lindsey Vonns hemsida hon var ju med om en otäck krasch i början av vm och såhär ser de ut nu efter operation
Kan ju säga som så att jag inte är så avundsjuk på bruttans ben!
men hon verkar har rätta psyket för att ta sig igenom detta!! You go girl
 
Alla hjärtans dag har passerat och där med också bloggens födelsedag! Jag är lite sårad över er brist på uppskattning, men jag tror jag ska släppa det förbi mig. 
Eh eh! Jag sa kanske!!
 
alla hjärtans dag spenderades med Frida och min kamera, helt ok brA. Ochsedan kvällen med john god mat kör övning och almondy diam tårta,
lovely!
 
Jag fick också finaste kortet från den finaste personen, ja jag vet, för något år sedan hade jag också spytt på mig själv. Men nu E jag happy så fuck you
Och så svarade han helt rätt på frågan i boken han fick av mig!
Resten sv kvällen roade jag mig sedan med siri, love that guy!
nu ska jag locka håret! Adios
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: