Roligt!

Åh jag hittade nyss en bild på Facebook som fick mig att skratta så in i!

Det roliga är att jag kan se mig själv och ett flertal av mina vänner göra detta framför mig.
Aaaaahh får inte luft!

Andra bilden är på smilegubbarna
Den får mig också att skratta lite lätt.
Jag har aldrig begripit varför man gör mer än en ) ?
Ler man mycket så kan man väl lika gärna göra en :D eller?
Eller betyder det att man ler och sedan slutar och sedan ler igen eller?
För då tänker jag, hallå har du ryck eller?
Elak, svar J ohan A dam !!

Btw för er som undrar
Ja det var först Frida jag tänkte på.
Lite karnevalen fylla typ. Hahahaha åååå jag kan se det så tydligt.
Det hade också varit roligt om Bambie gjort det, stått lätt framåtlutad med sin hand på dvärgens axel och uttalat allt men en tydlig brittisk accent.
Nä nu dör jag snart över min iPad.
Får icke ske!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: