Ordet

Hej alla readers!
I helgen har jag lagat mat!
I ett top kök!!
tjabba tjena hallå!! Jag och Johnte fick mamma och P's biljett då de "tyvärr" låg i influensa. Ja jag vet kaninöronen låter elakt, men hade inte de varit sjka, hade ju aldrig jag fått åka dit!!! Med oss hade vi min morbror och moster med respektive. Åh så fint det var att få träffa dem! Blir alltid så varm innombords när jag får umgås med mina egna. Vet liksom att jag inte döms så hårt när jag ballar ur där,då de liksom mer been there done that. Med mig, you get it?
 
i alla fall lagade vi en tre rätters och det helade började bra när kocken sa Ta för er i baren!  Thank you, och med ens blev det hela mycket lättare. Cola gör allt lättare, hehe.
 
Jag och Magnus fick stå för förrätten som bestod av marinerade kräftstjärtar med chili och vårlök. och till det serverades parmesan sticks. Riktigt gott.
John och Oscar fick huvudrätten. Helstekt vildsvinsinnerfilé med kantarellsås och rotfruktsgratäng.
Och Therese och Daoruang fick efterrätten. Hallon cheesecake. Åh godaste cheesecaken jag ätit!
Givetvis fick vi med oss alla recepten hem! Så nu vet jag precis vad John ska få laga till mig i helgen... hehe
 
Vi ( jag och John that is) sov hos mormor och på söndagen blev det senare ett besök hos O och D för en liten titt på det lilla...... nya garaget.
Vi han ungefär knappt innanför dörren innan jag började skrika och härja om våfflor. D som inte riktigt hunnit ur sängen var kanske inte riktigt med på noterna, men när vi kom in från garage titten var det nygjorda våfflor på bordet!! Scoore!
 
 
Nu dear followers behöver jag litta hjälp inför framtiden. Ni kommer få ett par bilder, och ni ska titta igenom dem och sedan trycka kommentera och berätta för mig vilken ni tycker är finast!
Can you do that for me? gr8, like  my friend Tony would say!!
 
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
Ni får givetvis skriva mer än ett nummer. Ni kanske rent av besitter en bild på mig som är gorgeous, skicka då gärna den..
 
Under min och Johns alla hjärtans dag middag såg vi på Nat geo wild kanalen. Har blivit lite utav en vana. Det handlade om Leoparden. Om att det för några år sedan fanns ca 700.000 leoparder men inte på grund utav att de är ett hot utan för att människan tycker de är så vackra finns det nu bara 50.000 kvar. Hur sick är inte det?
Hur sick är inte modeindustrin? Enligt kanalen var det deras fel. Människan... Skärpning!
 
Heja Man Utd!
Kommentarer
Postat av: magda

1,2,4 & 9! superfin i det håret! ;) 1 va finast :)

2013-02-19 07:47:37
Postat av: Mormor

Bild 1 o 9, jag tycker svart-vitt foto är så fint. Lycka till med baket idag, jag skall försöka få upp någon fart o göra tårtan färdig. Ja sen var det städningen, och Ingvar skottar snö! Inte bara här hemma alltså! MM

2013-02-19 11:36:27
Postat av: Malin

Du är väldigt fin och vacker på alla bilder favo är ju så klart 1,2,5. Och du raw... för ditt läppstift du klär i de!fast du var helt klart fin på alla! Gillar din hårfärg =)

2013-02-19 17:52:37
Postat av: Frida

Sa ju att ettan var poppis ;)

2013-02-19 18:40:43
Postat av: Therese

Tack för du o J kunde hänga med i lördags!
Alla bilder är såklart fina - de är ju på dig!!! OM jag måste välja så tycker jag: nr. 5, nr. 6 och nr. 8.
Vi ses imorgon, raring!!
/Moster

2013-02-19 19:56:09
Postat av: Bambi

Tvåan utstrålar power. Sexan är helt enkelt väldigt sexig. Superfina bilder allihopa!

2013-02-20 18:35:40
Postat av: Olivia

Kommer gå utanför mitt område av expertis (alltså böcker) och försöka mig på fotoindustrin. Ettan är ju väldigt bra men tvåan är också ganska härlig! Får jag bara välja en tror jag nog det lutar mot tvåan :)

2013-02-20 20:33:26
URL: http://ialivia.blogg.se
Postat av: Cillen

5,7,9 :)

2013-02-20 22:38:17
URL: http://overcec.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: