Messi

Lång dag, tråkig dag. Men livet ska inte bara vara en dans på rosor, Det ska vara roligt också!

Fast i mellan åt har jag faktiskt tyckt att de ha varit roligt att stå och stryka alla skjortor. Vika tvätten och hänga upp det som inte torkat på stolen framför fläkten.
Okej det blev mindre roligt när kg insåg att tvättmaskinen var vattenfalls och visar felkod 17. Helluuu ser jag ut att kunna felkoderna på dig din knäppa lilla maskin??
Svar: Niklas Erik Johan!!

Men så ibland när huvudet började hänga med insåg jag att Nää klockan fyra kommer det ingen.
My man är i el stockholmo, han lär sig om sitt yrke. Även om jag personligen har svårt att förstå vad han lär sig om inköp av att sitta på en arena och kolla in när 22 män jagar efter en boll.
Fast vad vet jag han kan ju sluta som inköps chef för puma!! Jag hejar på honom i alla fall!!!

Jag ska gå bort till Björnligan och heja fram Sverige. Känns givetvis lite jobbigt då lille Messi ska springa med på plan. Och även om jag drar fint på smilebanden när han gör mål får jag nog försöka hålla mig ikväll.

Igår gjorde jag lite plans med My soule mate.
Bruden jag alltid blir argast på men också bruden jag skrattar lättast med
The one and only Frida!!
Ser galet mycket fram emot det och kände att migränen släppte något då planerna tog form.

I morgon ska andra planer ta till verket då moi och Anna ska dra mot Malmö med tåget och ha det bra!
Ska bli lyx!

Bilden älskar jag och jag tror jag vet en till som gör det.. Host Olivia host.. ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha, så sant som det var sagt! Bilden fungerar nu som wallpaper på min iPhone :D

2013-02-11 00:26:09
URL: http://ialivia.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: