Känsla!

Åh älskar känslor!
Tänk vilken tur att vi är skapta så vi kan få känna!
Visst alla känslor kanske inte är något att hurra över. MEN hade man inte haft tråkigt eller varit ledsen så hade de tju inte varit roligt att få ha kul och vara glad. Då skulle vi bara vara ehh.. likgiltiga. 
Boring!
 
Nu ikväll har jag haft fina känslor. Känslan av att vara vuxen. Älskar den känslan!!
När det är kul att vara vuxen alltså, räkningar och annat trams är tråkig vuxen känsla, you get it?
Kvällen Trevliga vuxn känsla var matlagningen! JA jag vet, heja mig!
Skalade potatis, stekte kotletter och hackade sallad. Mycket sallad, och så gott det var med det till maten. Gjorde en djup tallrik med sallad och så delade vi på den. JA jag vet, heja OSS!
 
En annan som har visat mycket känslor idag är Märta!
Gjorde en tripp bort till Björnssons för att föra över lite Märta dop bilder till mormodern.
Och då kommer de innanför dörren Märta Maya och så deras kompisar. Till råga på allt får ja våfflor med färska hallon och grädde. Avundsjuka? Ja, jag förstår det!! Galet gott.
 
Då en gunga blivit upphängd, behövde den givetvis gå en omgång och så blev det ytterligare en photoshot med Märta i fokus!
Har briljerat lite med bilderna ikväll så här får ni ett par i svart vitt!
Mamma Maya och Märta i full gång! ( mormor, Maya är Johns kusin)
Bästa lekstället nu mera?
Morbror Otto, var lite avundsjuk på Märta...
 
So there you go! Andra inlägget idag, med bilder!
Nu kräver Bones min fulla koncentration!
 
Adios!
Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Hanna för att du förklarar släktträdet för mej, men vem är då Otto morbror till??
Lycka är att vara i gungan, eller hur Hanna? MM

2013-02-12 10:52:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: