Födelsedag!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Edwins 2 års dag!
Lilla minstingen i kusin skaran! icke så länge till dock då en lite knodd beräknas anlända i april.
Men idag är det Edwins dag och ikväll blir det en tur ner till Skåne igen för lite god mat och tårta! Ahhh, som om inte de 5 olika kakorna räckte igår!!!!!!!! kommer blir FET....are. Men jag känner att jag kanske kan unna mig det, då mitt kalori intag har legat rätt lågt denna veckan! 
Heja Hanna!
 
Idag är en sådan dag då det går snabbt att skriva, kollar bara lite lätt på tangenterna ibland, men resten kommer till mig. Blir kanske inte en massa skoj, och visst finns det de som skriver mycket bättre än mig. Men det handlar trotts allt om min njutning. När jag skriver kan jag hitta på. Det jag skriver är inte alltid sant, men inte lögn heller, då det är påhittat. det är min historia. 
Jag kände mig rätt så upplyft då jag redan efter frukosten använde lite klämmor och fick mitt hår att se fabulous ut, klädde mig lite fint och sedan satte mig vid datorn för att kolla igenom gårdagens bilder.
Jag leker lite i mitt huvud. Hittar på saker, gör dialoger. Älskar det. Kompar ihop människor och ger dem karraktär och sen är det jag som bestämmer hur de ska gå tillväga! I'm the boss. Sorry springsteen! 
Saken är den att jag så snabbt blir uttråkad. hittar på något nytt. Har flera påbörjade dokument, men oftast sträcker de sig inte längre än några sidor, för sedan har jag tappat intresset och gått vidare till något annat. Ena dagen vill jag skriva om storstaden, men när jag väl presenterat den är jag så nöjd och då dyker något annat upp. Som lockar mer och storstaden får stå där ensam och ofärdig.
 
Oj, snacka om att byta spår?? Ehh. funderade på att ta bort det för att skona er, men njaa. Nu har jag ju skrivit det så lika bra att låta det stå.
 
Nu lite pix från gårdagens birthday kalas för morfar ginko!
Födelsedags gossen!
Min gosse! 
Dekorationen från mig och Johnte, made by me. Detta samt en biljett till stockholm med övernattning och se Jerry Williams. Från barn och barnbarnen.
ett ofarligt exemplar av den farligaste hundrasen, Voff! Lilla vargen Bastie
Bakverk! Svullon...
 
Ett styck creazy aunt, och en lillebror!
En Kusin!
Två "stora" kusiner!
Liten kusin, OCH dagens födelsedagsbarn!
 
Små kusiner.
Kusin skaran -Virran
Sedan bjöd Edwin på konsert dagen till ära. Så när han blir näste Mozart, remember who first told ya!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Daoruang

Vilka underbara bilder på grabbarna. Vill gärna ha några överförda till mitt USB nästa gång vi träffas! Tack för i kväll och för den fina tröjan E fick. :) Ses på söndag!

2013-02-21 22:32:46
URL: http://daoruangbloggar.blogg.se
Postat av: Olivia

Åh vad fin designen blev! Gillar den lilla texten om sanity där under :D

2013-02-22 11:09:30
URL: http://ialivia.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: