Faith

Idag påväg till affären för lite veckohandling så valde jag att byta ut Så mycket bättre skivan till en annan då mina stämband sökte nya toner att ta ton till!
Valde skivan som jag döpt till Ryck upp dig!

Här om dagen hittade jag en som jag valt att döpa till Gråt för fan!

Man kan väl säga som så att jag hade en lite ostabil period där ett tag... hehe möjligtvis!!
 
Utan att riktigt haft en riktigt förhållande så lyckades jag lägga ut mitt lilla hjärta på ett par fat som tyvärr valde att slängas.
och även om jag gråtit så mycket för det och bara tyckt allt varit meningslöst så kan jag inte ha varit gladare att det gick rätt åt helvete!
 
så många val jag gjort i mitt liv, en del mindre bra än andra.
Ett val som påverkar mig faktiskt fram till idag är valet jag stod inför som 15 åring.
Gymnasievalet. 
Lilla huvudet visste varken ut eller in. skulle det bli florist för att jag visats ha fallenhet för det, eller fordon för att tja.. det var kul. Jag hade varit en av få tjejer. Undra vilken person jag skulle bli om jag valt den linjen? Vad hade jag gjort nu då?
samtidigt var jag rädd för att förändras från den jag var till en rikgit tjej tjej.
Men florist blev det och jag tycker att jag lyckades rätt bra med att förbli den jag var innan. även om jag la på mig någon mer egenskap! Eventuellt...
 
Men just de valet gjorde att jag fick en annan umgänges krets och just den lilla kretsen gjorde så att jag befann mig på Norje Boke camping midsommarafton 2011 och det är det bästa valet jag gjort so far i mitt liv!
 
Min finaste juvel, mitt finaste finaste hjärta. Det finns ingen som du
Bild från får vårt första nyårsfirande tillsammans 2011-12.
prick på 12 slaget och vem som var onyktrast är svårt att avgöra tyvärr.
Kommentarer
Postat av: Mormor

Tja, jag tycker att det ser ut som om någon ännu inte tatt av korken, och någon är på väg mot marken. Men jag kan ju ha fel för en gångs skull.
Valet den där midsommaren kunde knappast varit bättre, men glöm aldrig: Det är saligare att giva än att taga.
Gäller även att torka av diskbänken.
Kram på ER! MM

2013-02-04 20:32:25
Postat av: Mormor

Jag skickade en kommentar, men korken flög rakt in i datorn som stängdes ner. Jag vågar inte skriva samma igen.

2013-02-04 20:37:50
Postat av: Malin

Ni är verkligen helt fantastika tillsammans och glädje ni sprider till varandra är oslagbar, även om jag inte ser eller träffar er ofta så ser man de i era bilder och man kan känna passionen i luften mellan er! Ni är som gjorda för varandra!

Sprid er glädje och lev ert liv tillsammans precis som ni alltid vill att de ska vara! :-) ni är kärlek!

2013-02-05 20:06:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: