Jul jul, strålande jul!

Annandagen är här. JP är på jakt/ julbord hos ovajävlen. Jag antar att de sitter runt ett bord äter och skjuter ut genom fönstren...
nä jag vet att det inte är så.
jag har suttit i soffan hela dagen och tittat på lite film julpyssel och sett United ta 3 poäng mot Hull.
lite då och då har jag luktat på mig själv och känt mig glad. Fick min jimmy choo parfym av johnte!!
nu ska ni få lite pics från vår jul!
I lördags 21/12 var det julsalongen hos Emil och Anna och klädsel var julig! Medanns jag valde julkulor till örongångarna körde Emil all in. JP hade glitter i håret och var rimfrost! 
Marcus och emil
 
 
Ebba och Marcus! Sötaste hunden!!
Sedan var det julafton och den celebrerade jag och john i Skåne med Mamma och Co.
Erik som i år blivit ett år äldre utökade sin jultallrik. Och i år åt han två köttbullar en potatis och en skiva julskinka! Julskinkan var ny för iår för honom! moGET
Årets gran med en del av julklapparna, signes var inte på plats ännu och henne kan man alltid räkna med! 
 
En av de bästa julklapparna var denna bild som jag nu ska rama in. Lars med sin 14 taggare!!
Såhär nöjda var sedan jag och JP när vi kröp i Säng!
Här en bild från vår gran. Snart ska den ut.... Nästa år ska jag frakta hit en gran från USA. Vill ha den sådär tät!
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: