Blue reef

 
Tjenixen alla slöisar!
 
idag har det varit full rulle! 
Först jobb till ett, knappast jobbigt. Efter det handlade jag lite blommor för att förnya mina utekrukor här hemma. Solen har tagit hört och då vi har söder läge på altanen är det sol från morgon till kväll. 
Efter det tog jag mig en lunch på ikea och gick och tittade igenom sortimentet. Viktigt att vara påläst när kunderna ringer in!
msedan veckohandlade jag at maxi och fyllde kvart lilla kylskåp gott och väl!
 
innan john sedan kom hem hann jag med att göra sås, sallad, fixa potatisen samt marinera köttet OCH plantera i alla krukorna.
HEJA MIG!!!!!
 
nu är det dags att syssla med annat kul i väntan på maten, givetvis snackar vi om nagellack! 
 
Det är blå måndag hos Tove !
jag kör P ett L'Oreal 613, Blue reef. Och så pyntade jag till med en liten sten på ringfingret.
jaaa.. Bilden ser lite skum ut, men jag fotade inte förarens dagen efter och  hade foto handen tappat sin sten.
Som de andra L'Oreal lacken jag har är det en fin lättlackad konsistens. Med ett lager sv torkar det och blänker det snyggt! 
 
Nu kurrar min mage! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Tove

Snyggt! Gillar blinget med den ensamma rhinestonen!
Kul att du är med idag!

2013-08-05 23:00:16
URL: http://nailme.blogg.se
Postat av: Tove

Snyggt! Gillar blinget med den ensamma rhinestonen! Kul att du är med idag!

2013-08-05 23:01:00
URL: http://nailme.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: