178

Greetings!
 
jag börjar med att det är måndag, blååå. Tove på nailme håller i dem denna dagen också.
 
jag bjuder på ett lack från mavala. Denim blue.
ett fint lack, men tjaaaa.. Lite tråkigt. Något fint glitter lack ovanpå hade nog kunnat rädda det.
 
till hösten har jag ng lite större förhoppningar, tror det gör sig bättre då.
tre lager tog jag, för att det verkligen skulle täcka längst ut. 
Jag har inte riktigt lagt ner min själ i lackningen.. Hrm
 
jp är på fotbolls träning nu och ska sedan ut och passa på vi,David, så jag ska nog poppa mig lite popcorn och lyssna lite på regnet!
och med regnet menar jag förhäxad.....
 
åh ja just det! Gjorde världens kap! Beställde hem en box med alla 8 dvd av Harry Potter för 199 kr..... 
Som john hade sagt, du sparar så mycket pengar Hanna!!!!!!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, jösses vilket klipp (jag lånar gärna vid ett senare tillfälle)! Och vilken träffsäker kommentar från JP... ;-)

2013-08-13 23:33:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: