Fullt upp!

Greetings alla fääänz!!
 
det är lördag, och ja.. Solen lyser med sin frånvaro... Men det snöar inte så det får man ju vara glad för!
 
veckan har varit galen...  Tisdag efter praktiken, var det cl kväll hos oss. Onsdag var det me and i träff hos Hanna torsdag var det årsmöte och körövning efter det bakade jag till fredagsfikan och igår efter praktiken så var det middag hos Hanna.
samtidigt som det har varit roligt att verkligen ha fullt upp, så är det lite tråkigt och jobbigt. Mycket nytt att lära  sig och komma ihåg. Men så lite tid till mitt hjärta! ,!! Har ungefär träffat honom ingenting denna veckan.moch helgerna spenderar han ju som sagt med sina stockar..
 
jag ska måla naglarna! Med I theodora you och lights of emerald city! Yes båda är mina! Kommer med bild senare!
 
är egentligen inte sugen på att skriva, jag ska måla!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: