Måndag

Hörreni ni, ni förstår inte hur sinnes bra denna veckan kommer bli!!!!
Helgen som kommer också för den delen.
 
I lördags åt jag och PW en riktig fin middag, vi satt till och med vid matbordet! Till efterätt blev det chokladpudding med hjärtan på!
Instagram bild, bjuder jag på från kvällen!
 
Fick lite annat också gjort i helgen, jorde om i vardagsrummet lite så det kan bli redo för hösten!
Soomrigt havsblått blev höstigt grönt! Tänker ha orange som brytningsfärg, och jag tror det kommer blir kopiöst bra!!
Har spanat in lite nya möbler också på Ikea ( where else??) 
då jag kommit att inse att jag inte har någon förvaring, då skåpet jag målade redan är fullt...
 
NU får ni lite bilder på mitt omgjorde skåp!
Det blåa. Alltså före
 
 
                        Före                                                                       Efter!
                           
 
Och så ska ni få någon bild från när PW med sin fader klyvde lite ved!
 
 
Nu ska jag och prinsen min titta på någon film, förmodligen en dålig en som han väljer, vi har inteeeeeeeeeee samma film smak!
Dock såg vi Snabba cash II igår på bio, den var OK
 
See ya all!
 
*TjingTjing*
 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad göra om skåpen är fulla? Jo man slutar att handla sådant som bara skall in i skåp. Problemet löste sej lätt som en plätt! Middag vid matbordet-så mysigt. MM

2012-09-25 16:44:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: