Fotboll

Ni har inte glömt mig va?
Jag lever, ibland gör inte min dator det. Som när jag slog näven i tangenterna förra veckan, då dog den ett tag och jag ångrade djupt min korta stubin och bönföll den att starta igen!

Det gjorde den och allt var frid och fröjd i Bråthult igen.


Två bebisar har fötts en pojke och en flicka, och så har det kommit en liten hundvalp också, Elsa.

Nästa champion tror vissa..... Jag passar på den frågan.

Nu ska jag fira lördag och sedan ska jag sova för i morgon är det kör dag hela dagen med solist och lite av Lisa syren också!!
Spännande!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: malin

haha det är helt okej, ett sånt objektiv, kostar runt 300 dollar här :D heeeelt klart godkänt :D

2012-09-12 22:07:12
URL: http://wakoo.blogg.se
Postat av: malin

just det där kostade 300 dollar (för en nikon) kan tänkas canon ha dyrare, kolla amazon osv, vad det kostar där först osv :D de är faktiskt inte SÅ mkt dyrare i sverige just nu heller .O

2012-09-13 09:15:05
URL: http://wakoo.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: