Dags igen!

Torsdag och dags för lite trallande igen!
 
Igår hade lönen legat och skräpat på kontot i nästan 24 h och jag hade otrolig abstinens! 
Spenderade eftermiddagen i Växjö med min prins. Handlade inte så mycket, utan var förnuftig och sparade, så det räcker heeela månaden!
 
Blommor spenderade jag dock i!
Åh ÄLSKAR att handla blommor! Kan handla hur mycket som helst, mixa och matcha. LLLLLLLL ike IT!
 
Så därför gjordes ju framsidan om och trappingången!
En del av mina sommar blommor har lyckats överleva, med hjälp av mina mirakel kurer, ( dvs. vill de ha något får de säga till! Världen är icke rättvis)
Så jag har met kompenserat med Ljung, gillar den blomman!
John, tyckte dock att det var lite slöseri, då han menade på att jag kunde gå ut på myren och plocka hur mycket jag vill gratis! Ja jag vet... killar!!
Det var på plantagen, som jag lät blomster pengarna gå åt! Där betalade jag 129 riksdaler för en korg med pumpor! Tror det var 5 st totalt, i lagom storlek! Och så olika färg och form med förstås!
 
En annan favorit är denna lite större ljung, större blomma så att säga! 
Färgen får en helt annan lyster och den lyser upp mer än den vanliga ljungen.
 
Jaa, utan att ni vet om det så hade jag en paus på två och en halv timme då jag inte han skriva klart. Pausen skedde precis efter ordet trappingången 
så nu kan ni roa er med att hitta det!
 
Kören gick bara bra! Har en favorit låt och ser verkligen fram emot den 14 då det smäller, kommer bli så jäkla mäktigt!!
 
Jag kan också tro att ni har suttit och klurat er gråhåriga på vad det är för roligt jag nu har gjort i veckan, och vad som kommer i helgen!!!
Veckan har verkligen varit min cup och tea! Löning och sedan en dag i Växjö med mitt hjärtas fröjd och glädje ( John) och Lagerhaus!!! 
My GAAAD vad jag gillar den butiken!!!!!!!
Fast jag gillar John mer..!
 
Idag har det ju då varit kör och i morgon blir det hockey! Troja råkar ju leda allsvenskan, så vi ska se dem ta hem ännu en vinst.
Besannas mina förhoppningar blir det Harry's innan. Det blidde det sist och JESUS vad min mage har cravings för det to happend igen!
 
På lördag, asså nä, ni måste höra det från början..
Förra lördagen när Johnte och jag hade vår fin middag berättar han att i bussen påvägen hem från matchen så bjöd en kompis in oss på förfest till ett event, och de fixade då taxi också ( han som kör bussen) 
John säger ja, Eftersom han vet att det är mitt place on earth ( mycket engelska här eller??)
Jag höll givetvis på att sätta den hela potatisen jag tryckt in med sås och allt i halsennär jag hörde orden.
De ljuva ljuva orden.
På lördag, har JOHN fixat så att vi ska till Granada och svänga på höfterna
 
 
AAAAAAAAAAAAAAH MY MAMMA, JESUS OCH GAAAAAAAAAAAAD 
John som inte alls gillar detta fantastiska place, har fixat det för min skull, min gullebulle!
Granada, första gången för säsongen, Lasse Stefanz.
asså Nej,
JAg måste sluta skriva nu, klarar inte av detta mer!!
 
Här är mitt nya fönster också förresten! 
Tre flaskor från Eriks hjälpen och så ett fint hjärta från prylhuset
Har beiga gardiner också, bytte ut de turkosa nu när det blev höstigt ute!
 
Lev väl
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja Hanna det blev riktigt hösthärligt och fint. Ja du kan ju lyssna på plutten ibland när han kommer med klart ekonomiska lösningar.
Här skall du få en av mej, nästa vår köper du en påse frö och odlar egna pumpor. Du kan inte ana så många det blir! MM

2012-09-27 22:46:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: