KUL!

Åh Milda Mathilda jag var med om något så kul igår!!!
Jag är väl medveten om att min humor är lika vrängd som spunnet socker, och också att jag har rätt rå och elak humor.
Därför passade gårdagens händelse mig som handen i fickan. ( Jaa, läs nu inte för fort, det stod F I C K A N. Inget annat!!!)
 
Jag satt under kvällen och kollade lite vid datorn och pysslade med diverse saker, när jag hör min fina sambos gälla och något förhöjda röst Vråla från källaren. ( Till saken hör att han är lika rädd för baciller som musen är för katten) 
Han har då trampat i kattbajs med sina foppa tofflor, och redan i trappan på väg ner kvider jag av skratt.
Eftersom han inte har märkt det direkt fanns det fina fotspår i hela pann/tvätt rummet och jag grinade något hejdlöst, när han stod och försökte få bort resterna mot klinkers kanten!!
 
Medans jag hämtar diverse städ grejor, går han ut och går i det blöta gräset. Och hulkar lite för sig själv, stakarn!
Upprörd är han när han sedan plockar upp bajs efter bajs i en hörna en av katterna tydligen utsett till toalett ( katta jävel... Ia) 
- Asså, fan! Detta är ju jävla dommedags bajsar! De skiter ju mer än jag gör!
 

När han sedan slänger in mer ved ser jag det, HELA insidan av ena skon är totalt insmord med skit och jag har nu svårt att stå på benen, förstår ni vad underbart kul alltihopa var?!?!
 

Och när jag sedan ser att han med den foten lyckats klina av en hel klick! Japp väljer klick för det var så det såg ut. På byxbenet, måste jag gå upp och dra filten över huvudet.
Men innan jag han gå upp berättade jag att jag gjort Chokladpudding till efterrätt!!!!!!!!!
 
HAHAHAHAHA Tjong i kotteljongen så roligt det var!
 
I eftermiddag ska jag åka med mitt andra hjärtas fröjd och glädje till Växjö! 
där står en grävmaskin, som tydligen hade fått en sten i ögat, eller vält? Kommer inte ihåg. Kommer nog gå upp för mig när jag står där tror jag! Eller jag hoppas det.
 
som den lilla whinern jag är, frågade jag om det bjöds på mat på resan (lat_tjej_92_vill_inte_laga_mat_till_sig_själv.se) 
 
Hmm.. ja okej, men det behöver väl inte bli något tre-rätters va?
Varpå jag svarade världsvant, Du vet väl att de han McDonalds där??!?! problem solved!
Älskar att vara problem lösare, jag känner mig så vis då!!
 
dock kan ju planen ändras " Du vet ju hur snabbt en världskattastrof sker! det kan ju hända något. Jag ringer när jag kör från Marieholm"
 
I'm on!
 
På jobbet idag retades barnen med mig, i form ( hehe) av att baka kanelbullar i mitt kök... Jobbets kök alltså. Men det är ju mina domäner.
Där stod de och tittade när bullarna reste sig, och det luktade såååå gott. När de sedan ska gå frågar de om det är OK att de lämnar dem där så de kan svalna.
Skyll er själva, sa jag. snorungar!!
 
Men P-A gjorde sedan min dag då de levererade  41 st kanelbullar till MIG! Bara mig! dock valde jag att dela med mig till de ätande och frodande barnen.
Jag kan vara snäll om jag vill alltså!
 
Men de blev 4 över så medans jag diskade tog jag mina svettiga fingrar och tryckte ner TrE i halsen på mig själv.
GoTTTtTT!
 
Nu ska jag leka Susan Mayer/Delfino och vara konstnär, då jag ska teckna ett fint kort till mitt hjärta då vår ett års dag is to bee.
 
Japp, 15 Oktober, E T T år sedan jag fick tillgång till ytterligare ett kreditkort.... hEeHE! Skoja bara...
Det hade jag kirrat lååångt innan ;)
Nä, men den 15 är det. 
Har ju redan firat ett år sedan första gången vi träffades, och ett år sedan första dejten på Swedish grounds.
eller firat och firat, Första års dagen blev ju eftersom vi var på samma ställe och firade midsommar som vi var när vi träffades. Och andra års dagen var mer en slump som jag upptäckte när vi var påväg att titta på bio.
 
Nu ska vi slå på stort... 
Blir förmodligen pulvermos och fiskpinnar. 
Nä, finare lyckas vi nog, har ju en hel frys full med läckert kött! Längtar efter att få äta ryggrad igen!
 
Hittade en bild på mig från innan studenten, Behöver jag säga att jag saknar mitt röda och LÅÅÅÅÅNGa hår?? :'( Böl varning på stenrosa over here! 
KOm ihåg att jag var innen i en Förhäxad period, och älskade min lugg för den låg som Pipers! :D
Och så en bild på min hjälte som han skickade till mig när jag satt i London och saknade honom. Ny klippt och grann! 
*TjingTjing*
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: