iPad

Tjenare alla nissar där ute!
Ja, jag längtar fortfarande till julen en massa! Hela tiden. Sitter och kollar ut genom fönstret när klockan är 4 och inser vad allt hade varit roligare om det hade varit en fin ljusstake eller stjärna i fönstret! Och så får vi ju inte glömma granen!! Granen, centrum it is!!

Anyway. Har idag köpt mig själv en liten present. En bra-jobbat-Hanna present. För att jag jobbar på bra och är duktig!
Min lilla i samling har fått sällskap.
iPad välkommen i familjen!
Hitintills har jag mest fått slåss mot Harry och Ia för att få behålla den för mig själv, men jag tror jag kommer ställas inför större utmaningar så fort mr.big inte tycker battel Field är så roligt längre.

Jag har också fått höstlov. Jajamensan loven tänker jag icke skippa bara för att jag jobbar!
Hell no!
Ledig från och med igår tills på måndag, så lång helg blir det ju!!!!
GöTt mos AB

I morgon kommer min fina mamma och i släptåget bör hon ha pip och gnäll. Tillsammans ska vi utgöra en fin kvartett och bege oss till Grand Samarkand för lite konsumering av money.
Mest mammas... Det vet hon nog inte om så hon gör helt rätt i att icke läsa detta förren i morgon kväll!! :)

Just precis för en minut sedan föreslog jag toasts till kvällsmat och avslutade med " vi har ju faktiskt ätit lagad mat en gång idag båda två!"

Aaaaaaaah! Under tiden jag bodde hemma var detta de värsta orden mamma kunde yttra!
För det första kände man sig krängt att hon kallade skolmaten mat. Och för det andra, varm sa du?? Hmmmm.......

Kattmaten är slut. FaNnnnnn

Det går bra att blogga från ipaden.
Bra Hanna

Dock är det lite trist att blogg.se inte finns som iPad app och jag måste använda en iPhone app. Funkar bra. Och för ett som inte vet skillnaden.
iPhone appen är mindre, så vill man att den ska täcka hela skärmen så blir det lite suddigt, men jag har krämat på rätt bra här ändå som sagt.

Kattmat var det ja,
Måste dra
Katterna säger att de vill ha mat
Hej då

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: