Höst, kallt å jävligt.

Jag såg att min besökar statestik gick upp rätt så bra igår. Och jag flinade lite gott för mig själv. HehE!
Bara för att jag uppdaterat andra torsdagar behöver jag icke göra det igen! så rätt så stolt över att jag bröt den linan. 
 
Bra Hanna.
 
Jag har två roliga grejor att berätta, som jag spånat på ett tag. Vill få till dem bra så ni också skrattar. Eller e ni sådanna som låter mig skratta först och sedan garvar ni läppen av er efter mig? Eller just för Att jag skrattar, skrattar ni?? 
What ever, gör som ni vill. Men jag får ju en himla massa poäng om ni nu väljer att skratta för att jag är rolig!
ÅÅÅÅÅÅhh så rolig jag EEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
 
Fick nyss mail från Lindex.
Hej Hanna! ( gillar att de skriver mitt namn, får en personlig känsla då! Kanske är riktiga people som sitter i något avlägset land och skriver dessa mail? Underbetalda givetvis. IN your face H&M. Kommer jag sluta handla på H&M. Förmodligen inte, och det kommer ni andra inte heller att göra. Wow världens längsta parantes? Glömt vad jag skrev om? Hoppa upp 4 rader, and there you go Glen CoCo)
Hitta din partylook! Uppdatera din festgarderob och bli catwalk chic. Varpå jag sitter dreglandes och nickandes. Ja ja ja ja ja!! JJJJJJJJA! Jag ska direkt! Skiter i jobbet, Kommer nu!!
Och Hanna, du har 30% på valfritt damplagg. Klicka här
 
Okejrå!
 
Sista vart jag ju euforisk, nepp fortfarande Inte kommit på vad det betyder helt och hållet, eller om det faktiskt ens stavas så!
Dåligt Hanna.
 
Jag var det faktiskt inte enbart just på grund av att vi sjöng så jävla bra, sorry. JAG sjöng så jävla BRRRRRRA!
Utan för att jag efteråt fick sitta med MIN, MIN fina fina familj och äta lite ris.
Under måltiden, tar Morfar ginko upp en friterad kyckling. Stoppar nästan in den i ena ögat när han synar den. Innan han frågar Är detta en potatis??

Hehe. Gissa om euforin steg i taket dåååå! Hell to the Yeah!
Så ni förstår, euforin är i taket, jag simmar lungt bland de mina och njuter very much. 
När Mamman min väljer att berätta vad som hände under nattvarden. ( stanna kvar! it's a good one!)
Erik, som också ville följa med fram Får oblatet i handen och går fram till vinbägaren.
Där tar det stopp. Hur gör jag? Vad gör jag? Han före mig drack ur den!  Han ser hur Peter doppar handen i bägaren, men missar att han har oblatet i handen. Måste jag göra det? VAR ÄR MIN MAMMA?
Lilla mamma hinner precis vända sig mot Plutten för att se honom sträcka fram handen, DOPPA två fingrar i KRISTI BLOD (!!!!!!!!) och sedan rista av dem...
När jag tänker på detta, föreställer jag mig min mamma rygga tillbaka, göra munnen förskräkligt lång och hur ögonen nästa, nääästan hoppar ut ur sina hålor.
 
KUL Hanna!
 
Ni förstår att euforin var fulländad! Taket lyfta och mina lungor fylldes med luft för att sedan skickas ut tillsammans med ett par ris och ett regält as GARV.
 
Bra Hanna
 
För övrigt känner jag mig bitter. Inget är roligt. Jag är så understimulerad att jag inte orkar göra någonting. Ibland ser här för jävligt ut rent ut sagt. ( hehe rent..) Jag ser det, men orkar inte. Liksom varför ska jag? För att jag har tid? Nej Tack you very much. Vill inte.
Vaknar inte upp och är glad varenda morgon.
Samtidigt är jag lycklig. Tro inget annat. Bor med världens finaste Pee-wee men. Mitt liv då?!?!
Vart tog det vägen?
 
I dessa lägen älskar jag att få vara ironisk. LÖVE it! Lika mycket som jag älskar Chandler. Vår story är dock barnförbjuden...
Med ironin. kan jag uttala mig elakt, men de som har vettet förstår att det är just IRONI och no hard feelings! Precis så det ska vara!
Dock är dessa som förstår ironi rätt fåtaliga. Vilket då istället får mig att framstå som en subba, bitch och tråkmåns!
 
Synd om dig Hanna
 
Allt blir jobbigt, och jag känner ibland hur jag går ner mig, hur jag blir arg endast för att han något att göra.
och när sedan saker inte blir som jag tänkt. För oboy har jag mycket tid att tänka på. Känner jag hur misslyckad jag är. hur fel det blev. Och då blir jag helt enkelt så förtvivlat ledsen.
Jag kan inte göra någonting rätt.
 
Dåligt Hanna
 
Förresten så är julen snart här!! JA!
Maxi har slängt in allt vad ju heter uppe i ena hörnan och jag TVINGAR Johnte med mig upp dit VARJE gång. Luktar på allt. Känner på allt. Tänker på allt, liksom var kan det passa in hos oss?
I år vill jag ha fina adventsljusstakar i fönsterna! Och inte bara kunna ställa upp två vita träd ( som jag förövrigt har haft uppe sedan förra julen, då jag tyvärr icke finner något juligt med dem!)
Här ska bli rött!! Köpte en halm stjärna i går när lönen kom. 25 riksdaler gick den på. Låg i rea lådan, Nästan sönderklämd då jag varit där ett par gånger innan....
 
Har funderat på att i år ska nog vår gran vara helt vit, vit isig och snyyyyGg.
 
Längtar efter julen!
 
Längta till julen!! 
 
Do it baby!
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: