Styling

Torsdag och jag kan inte sluta bryta mönstret.
för er som undrar så provar jag idag att skriva på blogg.se och inte via appen. So far so good!
 
Eftermiddagen har jag spenderat med vänner..... Med punkterna mellan bokstäverna. FRIENDS! V.Ä.N.N.E.R
säsong 9
och så har jag ändrat om lite. Väntar på att prins charming ska komma hem så att han kan dömma.
good to go eller icke.
Lite mindre färg, lite mindre stuff. Lite större saker och enklare. Tror det kan bli bra.
men jag kommer nog ändra på det ett par gånger till, och kanske lägga till något.
 
Igår var jag med om något roligt, jag var på Huseby julmarknad för första gången!
jag var där med Maggan och sålde polkagrisar! 
som ni kanske minns så var jag med henne och gjorde polkagrisar för ett tag sedan. Och nu sålde vi dem, samtidigt som vi gjorde fler medanns beundrare såg på.
 
självklart var det inte bara vi utan en del andra också från folkdanslaget. så fort. jag kände mig klar med disken for vi dit och klockan han inte slå halv två förrens jag stod vi kassan i ett fint förkläde och sålde polkagris strutar för 20kr. Billigast på Huseby!!!! I slottsköket bör jag tillägga ;)
Bilder och historier kommer inom kort!!
I
Så länge en instagram bild!
 
och ursäkta min skrytsamhet. Men GUD do i like My iPad!!!!!!
 
julen längtar jag också efter fortfarande, så har jag sagt det också!
 
adjö
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: