Smaken är som baken!

Wzup?
Tänkte bara kicka inom och säga trevlig lördag och berätta vad min innehållit so far!

EB har skjutit sin första älg! En stor jäkla kloss till kviga som nu vackert hänger upp och ned. Hon firades med skumpa och choklad!
Ett stor älgagrattis till dig Ellen!

Efter titt på att tre älgar som skjutits och lite torkande av tårar på pee-wee som inte han komma ut i skogen innan alla låg. Så åkte vi hem och intog soffan för lite premier league. Arsenal Tottenham.

Samtidigt har jag kollat in Leila Lindholms hemsida. Tjong i kotteljongen vad mycket fint!
Ni ska få lite bilder på mina favoriter och samtidiga bilder med mer info hittar ni -> www.leilasgeneralstor.com

Gotta er i allt det fina!

Kommentarer
Postat av: mormor

Känns lite London dubbelt upp, förutom bilderna lite vad jag gör varje dag. Återkommer om konsert den 6 dec. MM

2012-11-17 16:49:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: