Måndag!

Goder kväller!
Måndag kväll första jobb dagen och why? Why God måste helgen gå så fort?
Har inte gjort något ungefär men samtidigt har jag hunnit med en del!
Tex i fredags bjöd VIF på fest för spelare och en plus one. Även om ni tror det så var jag icke en plus one. Eller kanske jag räknades som det Men inte nästa år för jag har blivit erbjuden vilken roll i föreningen som jag vill! Uffe föreslog en del tex. Styrelseordförande?
Tja... Varför inte?
Ska fundera lite till på det. Tänka ut hur mycket jag kan tänkas vilja ha i ersättning...

Lördagen spenderades sedan med familjen petersson/ Einarsson sorello bjöd (...) således på en torr bit entrecote ... Inte så gott som min mage förutsett och jag grät inombords.

Söndagen gick sedan åt, åt att äta.
Biff sås och päror. För att sedan köra till nästa ställe och äta biff sås och Klyft potatis. Allt smakade gott!!! Och fick smaka på en fin sallad med morötter fetaost och solrosfrön ! Så nu ska jag bara plantera solresor så jag också kan fixa den My self!!

Idag är det då för ett som inte fattade det via rubriken måndag!
Jobbet kallade vid halv nio och vid halv ett hade jag fått nock! Stängde av diskmaskinen och gick hem.

I Ä city väntade fina Anna på mig och sedan åt vi lite lis, jag med en del rå fisk på. MUMS!!

Och sedan gick vi igenom alla affärer i Ä som är värda att besöka gick rätt så fort men vi pratade en del så lite saktare gick det :)

Efter det blev det Ica maxi som fick sig ett besök och veckans middagar gick på 250 riksdaler! Kanot!! Om ni frågar mig!

Nu är det snart dags för fotbollsgalan och till det chips och dipp. Som ingick i de 250 kronorna!!

Beat it!

Adios!

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej! Var gärna med i våran Veckans blogg tävling på bloggen. Vad har du att förlora? :-)
Kram!

2012-11-13 20:06:41
URL: http://tobelieve.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: