Krubba

Åter igen står veckodagen på fredag och helgen ligger framför mig.
jag hade ju kunnat lotsas vara optimist, men varför förringa möjligheten att få klaga lite? 
 
Har inget planerat. Hade tänkt ut lite men som vanligt bor man för avsides och det gick i stöpet. 
HATE IT!!
allt sådant gör mig ledsen, känner att ingen riktigt har tid för mig någon gång, känner mig utanför. Och framför allt väldigt avundsjuk på de som kan göra en massa hela tiden.
 
Lilla fröken slösa som jag är så sitter jag nu därför och tittar på allt jag inte kan köpa.
har funnit finaste krubban från willow tree!
Hemma har vi alltid haft en krubba och jag tycker det hör julen till och vill därför gärna fortsätta med det hemma hos oss nu.
Willow tree har fina nyanser och de smälter liksom in i det mesta och så är allt så väldigt fint! Tyvärr kostar det ju också en del,  det är inget som jag personligen kan gå och impuls handla, bara denna super fina krubban går på 2700!
Då ingår visserligen allt, och så är ju varje figur handgjord.
Men denna krubban är nog inget som kommer finnas hos oss i år tyvärr, om nu inte tomten ser detta och skulle få för sig att skicka den till mig ändå!!
 
tomten be mercy!
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: