Jul!

Efter gårdagens Depp inlägg grälade jag ett tag på mig själv, fan vad ynklig du är!
 
idag efter jobbet gick jag en runda, pinnade på bra! Och den tog halva tiden av det jag gissat på. Gr8
sedan fixade jag lite julklappar innan det blev en liten visit hos Magda med kids.
var och handlade också, inte roligt. Jobbigt att vara vuxen. Har aldrig föreställt eller enda tänkt tanken att jag ska behöva gå och leta upp det billigaste av allt och sedan lämna tillbaka varor och utesluta de saker som man kanske kan klara sig utan om man snålar med annat.
men så finns det ju klart positiva saker med detta. Vi blir starkare. Det blev ett wake up utan dess like. 
 
Det är inte lätt att flytta hemifrån, prioritera är ett måste. Och helt plötsligt går mina pengar ett till el, radio och tv licens, bredband och annat tråkigt.
 
I alla fall så är det idag 35 dagar till julafton och 11 dagar tills jag kan sätta upp alla stakar!!!!!
första december ska vara fabulös att valna upp til hemma hos oss. ÅH jul!!!
på tal om det så måste jag fixa med en krans till dörren. 
Här en bild på granen hemma hos mamma 2009
 
 
 Och här en bild på min framtida bokhylla.... I wish!
 
Have it your way
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: