Sverige

Hola friends and foes. hoes kanske??
Näj nu ska vi vara snälla i ett par minuter....

Idag sitter jag hemma, och för första gången tycker jag inte om det. Lat av naturen föddes jag. Men jag trivs så jäkla bra på mitt jobb jobb. men skallen snurrar så jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde i går morse.


Därför vilar jag nu rumpan mot soffan och planerar inte att röra mig, förutom för det nödvändigaste.


Sedan sist har det varit fullt upp, vilket jag tycker det är hela tiden. Lite smått jobbigt, men jag märker att när jag sedan ser en dag oplanerad blir jag lite smått hysterisk!
icke bra för framtiden.

Helgen var Gr8! Jobbade med blommorna i fredags och efter det stor handlade jag och kände lönen försvinna... Do NOT like that feeling!

Lördagen bestod av jobb och när jag sedan kom hem stod äventyr på schemat!
Helge Å intogs i Båtform och vi tog oss fram med paddlar!

Vi körde om danskar efter danskar, duckade för träd, ökade fart för att komma över träd och grillade lite i en kohage. Det var en trevlig eftermiddag och vi hade tur med vädret!!

På kvällen kom mor och Peter med pip och gnäll och Chrille P.

Vi grillade och hejade senare fram Loreén till en fin vinst i ESC. Japp helt och hållet vår förtjänst!!! You better believe me!


Söndagen var det sen upp i åttan igen för en tur i Kyrkan och lite såång! lalalala

Vi sjöng Mats Paulsson sångerna. Just det har jag delat med mig av det? Vi hade konsert med Mats Paulsson förra veckan, det var najs. Och jag kan nu bocka av ytterligare en artist jag sjungit med.
Mattias Holmgren, Åsa Jinder, Janne Schaffer, Johan Boding, Marika Willstedt och Mats Paulsson.
Jag ser mig nästan som en kändis själv om jag ska vara ärlig!!

Back on track, i kyrkan avslutade vi sedan med en av mina favvo låtar! Underbart Med Kalle Moreus, är inte säker på stavningen ( syftar på underbart där...)
Det var iaf awesome!!
Efter kyrkan åt vi oss mätta med stort M på morsdags middag i Äskya.GOTT! med stora bokstäver rakt igenom...
Nu längtar jag efter en ledig dag och lördag! För då bär det av till Tyskland!!


Okej, nu ska jag ägna mig åt huvudverken och ni ska givetvis få lite pics!
Ny gåva från gud :)
utsikt från båten! :) inte Titanic utan kanoten lånad från Björnsson!
Jag och Pw i kanoten.
Finaste Vickan på morsdags middagen! :)
Min fina fina bokhylla! Löve it! Fler och fyllda ska det bli! :)
och min tavelvägg e done. I LÖÖÖVE it!
Helt säker på att ni också gör det :)



feel you later!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Gillar inte kortet på Helge å. John sitter och ser ut att ha det så jobbigt med paddlandet, och du sitter bara och leker med telefonen. Har han någon nytta av dej egentligen? MM

2012-05-30 23:12:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: