MELLO!

Ja ni vet ju hur jag e, mello nörd och jaa nu är det eurovision. Och tadaaa här är jag, er egen fantastiska kommentator! Montenegro la ribban direkt med sin lot, if you get the pic!

Just nu trallar Rumänien, gla liten trudilutt. Givetvis ingen alternativt vinnande låt, men en sådan jag kommer nynna på i 14 dagar och ha på min bra från mello skiva.


Har fått årets första myggbett. i plural!!!!!!! Icke OK. Gillar Gina som är med och kommenterar.


Idag har jag haft en Gr8 dag! Spelade UNO på jobbet, och vem visste att det kunde vara så roligt! Inte jag kan jag säga. Garvade läppen av mig, och fick skämmas en aning när jag fyllde lungorna och garvade som en nödig älg.
När vi sedan kom utanför portarna till CL ( gamla CL, vilket inte står för champions league utan Central Lagret) gick det upp för oss varför alla köpt glass idag, 26 grader. Blev dessutom hem skjutsad av min idol. BEAT it! :)


När shorts och linne inträdets gick jag och Johnte en runda, och det var GÖTT att få steka lite i solen utan att ligga allt för stilla.

Denna vecka är en killer vecka igen, icke roligt, men på lördag efter jobbet drar jag och Johnte på utfärd, ska kanota på Helge å och grilla lite, kommer bli kanon känner jag på mig!

Idag kände jag mig för första gången lite gammal. En av brudarna på jobbet har söner som är i åldern med mig. under en diskussion utbrister hon "TPL!" efter lite kommunikation oss alla emellan berättar hon att hennes söner använder detta, ofta. "Ja tex när de pratar i telefon så säger de ÅH TPL! Har ni inte hört det??"
TPL betyder Trött På Livet...............................

Jag skriver inte mer om det...
Istället ska jag inse att jag inte har så mycket att dela med mig av, förutom att jag igår nästan fick hjärnblödning på kineserna som kom och åt hos oss. Jag ville dra upp luggen på dem och fråga om allt var på lotsas.

Jag jag tror väl på klichéer kan man säga, Efter som Jackie Chan kan karate kan alla kineser det, eftersom de uppfunnit någon bra pryl är alla genier. Jag kan nu garantera att så är det INTE!
Det där med karate vet jag ju förståss inte, men några genier e de fan inte!!!!!!


Försökte köra ner Brickorna i hålet där man lägger ner besticken och, ställde burkarna bland kaffe kopparna. Det värsta är att de är precis så långa att de har lapparna med BILDER för var de olika föremålen ska vara mitt i ögonen!
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH


NU innan jag går och lägger mig, ska ni får bilder på den person som mitt hjärta klappar lite extra för. ( nej mormor denna gången e det inte du :-* )


Don¨t worrey! Jag framkallade 100  st, så jag blir inte utan! Dock är det inte lätt att välja ut vilka som ska upp på väggen!
I-lands problem!!



*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Nej Hanna jag har inget emot att komma en bit ner på listan, kommer inte lille John först då få du verkligen åka på en hälsotest. Men är det barndomskort dom andra korten eller är det någon goding jag inte har blivit presenterad för? Allt gott i sommarvärmen! MM

2012-05-23 11:30:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: