flowers!

Hallååå Alla fänz!
Det är grabb tid i huset så jag ägnar kvällen åt bloggen, eller?? Nej men en liten stund ska jag skänka er! Så hygglig är jag ju faktiskt!

I tisdags fick jag bocka av ytterligare en grej på min to do lista, en grej jag inte riktigt visste jag hade där! Jag åt middag tillsammans med en hel känd skara, Plus 2 kineser!!! Beat that, säger jag igen! Även om jag inte yttrade så många engelska ord ( jag tycker absolut inte det är kul att prata engelska inför folk that i know. Dock kirrade ju jag och Bambie ett varsti MVG i English Speaking nationella!) så gick det bra!

idag har jag jubbat, jajamensan ni hörde rätt folks! mer jobbdagar kommer jag få, hur många är dock inte spikat ännu. Jag trivs som fisken i vattnet i butiken, som säljer blommor. Idag fick jag visa mina skills i sorgbinderi. Benen darrade när jag ser lapparna, hög sorgdek. Svälj!

Men det gick riktigt bra och numero deux vart riktigt granner om jag får säga det själv!
Fick sådan beröm för mina rosetter. Då fnissade jag lite inombords....


Här dock den första, låg sorgdek. Med Nejlikor, Tulpaner, Aster och Påskliljor
Första höga dekorationen. Iris, Rosor, Nejlikor, Freesior och Brudslöja.
Och här mitt master verk! Eller de andra är också bra, men just när jag gjorde denna släppte allt! Allt kom tillbaka i huvudet och det föll sig så naturligt! Givetvis gjorde den låga dekorationen det också, men hur många sådana har jag inte gjort i mitt liv?
I denna finns, Anemoner, Nejlikor, Tulpaner, Vaxblomma och Eucalyptus.


Gjorde två handbundna sorgbuketter också. Blev bra de också! Hade de inte det hade de givetvis inte blivit godkända!!


Idag fick jag åter igen en sådan vuxen feeling. Jag satt i bilen på väg hem från jobbet och visste att hemma stod PW och lagade mat till mig som skulle smaka BRA. Jag gjorde planer för morgondagen och, ja. Jag kände mig vuxen. Kanske mest för att allt det jag tänkte på hade jag åstadkommit helt själv. Utan hjälp faktiskt. Eller ja kanske lite. Men absolut inget curlande för det. Och för en som är van vid att få allt serverat är det en ganska great feeling vill jag lova!!

Kanske ska fortsätta på det spåret??

JUST DET! I onsdags var jag på lunch! Lunch hos Malin med company av Bambie! Hon flätade mitt hår och designade min AjFån. Den ser nu mycket fin ut!


NU ska jag nog byta ut Hockeyn på Tv mot desperate housewifes bara för att reta grabbsen här. Men de ska ju egentligen spela poker så.....heHE


Ja just det, igår låg jag och PW i soffan i Lindhult och tittade på Hockey, och sen pratade vi inte mer om det.
Nu känner jag att ilskan bubblar inom mig och jag MÅSTE skriva lite fult ett tag!
Hindrade mig själv från ett ilsket inlägg på facebook. Och det är jag stolt över!!


Okej HV spelade inte bra hockey. MEN det gjorde fan inte det &%#¤?! FBK heller!!!!!!!
Liksom skulle de nu envisas med att vinna kunde de ju iaf ha spelat snyggt! De spelade så jävla fult! Så de var fan inte värda det. Och domaren... ÅH domaren. NEeej jag pratar inte mer om eländet, som Magnus Härenstam hade sagt.



Inför le dinner!

Vilket är mest spännande just nu?
Sådant gör mig orolig, Liksom hur fan kan man rösta på Zlatan?? NU?!?!
Vinner AIK slutspelet?
Detta gör mig lite lugnare!!
Lite snuskis humor nu, bara för att jag är på så bra humör! Sex åt folket!
Jag vill knappt erkänna hur många jag har varit tvungen att förklara följande bild för!


Idag innan maten sitter John och spelar Ps3 något mördar spel samtidigt som han via heytell pratar med sin kusin som bor några hundra meter bort...
PW: ser du den gubben där? Det är Otto ( så skjuter han på gubben som står precis framför hans vapen)
Jag: Är inte det Otto? är inte ni i samma lag??
PW: Jo hehehe men han klarar det, han överlever sådant!


Okej.... så länge han inte skjuter på mig så!


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: