Exalterad!

Passar på att informera att jag just nu känner mig lite Creazy!
Mycket kul på kort tid! Postmannen gjorde min dag genom att efter lite besvär trycka ner ett stort paket till mig i brevlådan ( Jag beställde det i söndags!!!) Och någon ynka sekund senare så ser jag att team sportia säljer Converse för 499;- Whoop Whoopp!, eller Buujah! För er som vill.

Helgen sänkte mitt humör då den bara delade med sig av tråkigt väder. Så jag kämpade för att förgylla den med annat kul!
Det blev kalas ut till småtimmarna på lördagen, och söndagen spenderades i soffan, som alla ni med facebook säkert redan vet! Anton Berghs mandelägg. Där är jag så svag så svag.....

På söndag kvällen blev det utflykt till Sibbhult där det blev en hamburgare talrik till mig och lite pizza till de andra.

Och igår kunde jag nöjt bocka av ytterligare en sak på min to do list jag var på elitserie hockey!! och oboy föll jag direkt eller?? Hell yeah!

Vid 4 tiden hoppade vi fyra Jag, Pw, OB och henke in i bilen och gasade mot Jönköping. Dagen till ära hade jag klätt mig i blått och kände att det var ungefär det jag kunde göra. De och klappa händerna!

I Värnamo intogs Max, och den låånga kön gjorde lite ont. Så vi gick till express kassan, knappade in vad vi skulle ha, betalade och gick sedan förbi hela kön och fick vår mat! Smidigt värre!!

Väl i Jönköping intogs balkongen och sedan var jag i sjunde himlen! Applåder satte igång och stämningen var super najs! Tills Hv gjorde 2-0 och det hela blev ännu roligare! Heja heja! Sen kom ju den där super onödiga ut visningen, och sedan föll det ihop. Dock måste jag erkänna att det var dåligt spel från båda lagen, och som den expert jag är måste jag klaga lite. Domaren hade dock goda nerver som vågade komma tillbaka till Kinnarps och döma inte lika uselt som sist, men inte mycket bättre heller....

Så när det till slut blev 5-2 och det återstod 2 minuter av matchen reste sig vi och flera och hasade oss mot bilen. Det gjorde att vi missade 3-5 målet, men what the plopp. Jag fick se HV 71 ta lednignen med 2-0 på deras arena under Livs flaggande tröja. BEAT IT säger jag. Jag hade det great!

Nu har jag alldeles för mycket myror i brallan, så ni ska få lite pix och sedan ska jag fly huset, som för övrigt minst har ett par minusgrader!!


Finaste vickan visade sitt stöd till HV innan vi åkte :)
Mycket fint att se.
Kommentarerna från Tv var rätt nära, så kanske jag har blivit tv kändis också!! ;)
Precis efter Du gamla du fria

Och slutligen en bild till Peter, Det är inte bara jag som har otur ;)




Och som avslutande ord väljer jag att till känna ge att tiden som velande mellan Hv och Frölunda är förbi. Och för att förtrydliga, jag erkänner inte detta för att jag är rädd att bli utkastad annars ;)

Dock finns ändå både FBK och AIK kvar som hatlag. Fan vilka fula färger de har!!!!


*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Önskar att man fått höra lite om det viktigaste just nu. JOBBET???

2012-03-20 15:15:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: