Å rensning!

Dagens big happening, är tyvärr inte min och PW:s garderob rensning, utan just som rubriken löd. Å rensning, Helge å har blivit najs, fint längs kanterna och inge träd som hänger ner. Lite synd kan jag tycka, vart ju en lite utmaning innan att ta sig fram. Men för allas trevnad så..

Lagom liten karusell som for runt på vattnet. Big float stod det på den lite här och var.
Och vi blev en stark skara som stod och tittade på den. Efter ett tag åkte mobil kamerorna fram, och Maggan tog  sin vanliga kamera, för att sedan vara värst langade hon fram ryggsäcken och tog fram iPaden....
Då kände vi oss så knäckte att vi gick hem allihopa.
Igår var det ju fotboll också. I Bråthult City är vi riktiga fän så det slogs på stort, ja jag vet var ni tänker, för att sedan falla platt...
Åh ja det kan man väl säga att fotbollen gjorde. Jävla marodörer, jag är inte ens säker på vad marodörer betyder. Men jag tyckte det passade in...

Fan alltså, jag trodde fan Sverige var på G att göra något bra! Jävligt bra!
och så gick det inte alls vägen. Sen spelade ju Ukraina jävlig fullt sista halvlek. hasade rundor och gick hit och dit. Så jävla osportsligt! Jag mins att jag skämdes som en gris när Sverige lallade runt när det stod 1-1 mot Italien i Em 04. och nu e ju fan Ukraina värdland! SKÄMS!
Men det var rysligt trevligt på tillställningen som GB och Uffe anordnade!

Maggan hade fin tröjan på sig!
Jag som inte är ett fän av gult, var ändå avundsjuk på Maggans tröja. Like it much!
Jag och PW hade våra tröjor på oss. Som inhandlades på inter Sport för 100 riksdaler. Och vi var faktiskt de enda som bar Sveriges borta tröja!
Jag stöttade på mitt vis! Först hade jag flaggor på alla fingrar, men tyckte inte de blev så bra. Så suddade ut allt och gjorde sedan blåa naglar med gula tippar och flaggor på båda pekfingrarna :)
Jag har också börjat dricka kaffe!! Gott!!!!
Var hemma en sväng i Lördags också innan det var dags för kusins 10 års kalas!
och kan bara säga innan jag börjar lägga ut mina skryt bilder. I like trädgården back home!
Le house
Något hemagjort från ett gammalt cykel hjul. Bråte och glas tingeltangel!
Like it :)
Har nog som plan att göra något liknande hemma vid altanen tror jag. Kretiv liten morer jag har!!
också är det ju utsikten. Känner mig så fri, hemma där hemma. Alltid gjort. älskar placet!
Nästa vecka har jag nya fina bilder att bjuda på, som ni icke tidigare skådat!
I morgon blir det jobb med blommor och sedan två dagar i köket igen, har saknat det otroligt! och i ren protest sovit till 10 två dagar i rad. Mår inte alls bra av det känner jag. Tråkigt är det också minsann!

Avslutar med humor bild,

Sirius Black låg och solade, och när jag sedan kom med kameran försökte han gömma sig bakom stolpen.....
Heje dig Sirius!!!!!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

Skäms! Intersport är ETT ord! Kräver omläxa!

10 rättstavade Intersport i mitt kommentarfält inom en dag!! Jalla jalla

2012-06-12 22:33:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: