Lycklig

Det är som en gammal kliché att skriva att man är lycklig. Men jag väljer att skita i den och sjunga som Pippi.
 
För jag e lycklig, ja jag e lycklig, ja jag e lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag. Jag e lycklig ja jag e lycklig, ja jag e lycklig hela långa veckan ut!
 

Ikväll efter maten och innan söndagsfilmen cyklade jag och John en runda. 5 km tror john att det var. för att skryta lite. ( Cillan jag vill inte ha någon kommentar om dina 10 mil...)
 
Anyway, vi snackade om lite helt oviktiga  saker, men som ändå känns så bra att snacka om. Att ha det här vardags snacket med någon. Jag känner mig väldigt vuxen just då. Jag torkade flugor ur ögonen och log ikapp med cykel hjulen i alla fall!!
 
Och så slängde jag ett öga eller tre på min fina prins och log fåraktikt och körde nästan av vägen.
 
Jag är också så glad över min familj, finaste morbron ska snart gifta sig och jag är så glad för hans skull!! 
 
Och så är varje helg fram tills jag fyller år ungefär uppbokad!! busy_tjej92 med sambo!
 
Här en bild på min fining och vickan, gissar på pixel skillnad i de olika kamerorna ;)
Men ack så fina de är, när de står inrullade i sina mammors kjolar!
 
Så är jag lycklig för den turen jag har. Slog mig för en halvtimme sedan, då jag stod i köket, mitt kök, i mitt hus. Där jag bor, jag regerar, dörren stod öppen och jag hörde syrsorna utanför.
För jag e lycklig
 

NU en bild på mig och Johnte från midsommar
 
I morgon ska jag skriva avtal, så ska jag fixa med lite inbjudningar, och annat viktigt.
Ska om jag orkar göra det fina inspirations inlägget om ett fint hus.
 
Missa inte det för bövelen!
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mamma

Å, din mamma blir så lycklig och väldigt tacksam när du är lycklig! <3.

2012-07-10 11:11:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: