Sääääälen

Here we go again! Jag är tillbaka bland tomtar och troll i Hundfjället. Känns lite som att komma hem, hade det varit samma folk hade jag känt dem alla. Nu byter de således ut personalen Varje år, Fel rekrytering kan stå er dyrt har poolia lärt oss.

Ställde klockan okristligt tidigt och den började alarma redan 04.30
Mor skickar och frågar om jag är vaken, ja eh varför skulle jag Inte vara det??

Bilen rullade till Norrland för ett snabbt stopp där, där Mac produkt hämtades upp. Resten av dan åt vi MC produkter, så kort och gott en bra dag : )
Så nu sitter man norr om Norrland med trötta familje members. Minus Virran som inte ville lämna prick-Anna och Sirius black ensamma hemma i kylan.

I morgon ska vi kasta oss ut i backarna och jag ska glida ner och känna adrenalinet pumpa!
Love it!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: