What's up?

Söndag inför en kommande till synes späckad vecka.
Okej stop it right there! kan bara inte skriva sådär GåRiNTe!!

Vi börjar om!
Tja tja Bloggen! Ehhmm.... idag har jag... ehm.. förlängt naglarna...ehmm.. kollat på Paris Hilton, ASSÅ! det finns ingen snyggare person än PARIS HILTON.. Ehmm..

Mitt call?
nej?

NEJ!!

nej??
NEJ för HElveTE!!!!!!!!

Något kul har hänt! Jag ska jobba, två dagar den kommande veckan som till synes....( Men lägg av HANNA!)
HRM.. AnyWAY! Jobb blir det halva måndagen och hela tisdagen Happy FUCKING Valentines day Nää.. jag gillar den dagen, i år. För att jag i år inte sitter på mitt flickrum gungandes i fosterställning över något deppigt! ( Hanna du jobbade förra året, sluta söka omsorg, gå till en läkare i så fall!)
Med blommor ska jag jobba, sälja rosor utav bara farten lyssna på när Jenny knäcker med sin förbannade höft, som jag saknat henne! Ett helt år sedan våra vägar korsades! Då i Lilla butiken i Lund.
Nu har den bruttan sadlat om från undersåtare till kung och ÄGER nu sin egen butik i Dalby ( Vet ni inte heller vart de ligger??)
Där ska jag komma in med mina -30 vantar och RÖÖÖÖÖÖJA!


Förra året gjordes dock räätt mycket Tulipa ( Tulpaner) buketter och det gillar vi, dom lägger sig så snyggt i min spiral i vänsterhanden. ( Spiral heter de när man lägger blommorna sådär så det blir FASTHET och STADGA! Inget annat era pervon!)


Och så kanske jag ska ut på praktik, japp ut och arbeta gratis... men det är för "den goda sakens skull"
Ska bli kul att få göra lite istället för att sitta hemma. Går det enligt planerna blir det på ett bibliotek, för att för en gångs skull se om mina uträkningar stämmer. Är det roligt att vara bibliotekarie? <-- Jo det stavas så, kollade upp det..
Har ju fått för mig att det skulle vara något, springa och lukta på böcker hela dagarna, få Betalt för att Läsa heaven om ni frågar mig!!


Hade lite nostalgi kväll också i onsdags! Åkte till Sibbhult där det bjöds på Vin och skilda världar. Jag gillade serien bäst, och maten som var fest! MUMMA utan KardeMUMMA! så att säga

Och my house är klart, några möbler står i ordning och det ligger kläder i HELA dressingrooooomet. men det är färdig renoverat. HAHAHA suck on that!

Nu ringer alarmet maten är ready, ska ner och få liv i PS3 Nörden, ångrar jag att jag köpte spelet, njaa.. Jag får ju blogg tid? Och ni kan frossa i mig medan han frossar i att skjuta sin kompis, online. tror att ordspråket Same shit but different gör sig bra här, eller?

provade att skriva med mig själv som tredje person, did U like it??






*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallo, tänkte på ditt andraval till gymnasiet, på tv-nyheterna berättade dom om snart kommande brist på utbildat folk. Där var det bilmekaniker(tekniker) som det skulle bli gott om arbetsplatser. Ja det var vvs-tekniker också, men du rotar ju tillräckligt i skiten i dom där dåliga filmerna du ser så det var väl inte aktuellt.Men du i skitig overall låter väl fint. MM

2012-02-13 11:57:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: