Fin-Kaffe

precis så fint som de låter! Det är inte kaffe made by kaffe maskinen, utan bryggare. Fast det vet ju ni i Skåne vad det är för något. det är ju det vi kör på, när vi inte kokar det på spisen dvs.


Två dagar har nu spenderats i Dalby. Och det har varit NaJS! Vill det sig väl kan jag även komma få joina deras crew till påsk, och det hade varit levandes roligt tycker jag!

Just igår hände det något fantastiskt roligt. dock inte i butiken, utan skojigheterna höll sig ute på parkeringen.

Vid 11 tiden ridar Anna iväg med buden och ungefär i samma veva kommer en svart Saab infarandes på parkeringen, jag bara gissar nu då jag inte såg händelse förloppet. Parkeringen är uppdelade i två rutor, på mitten är det en trottoar typ, med STORA stenar med jämna mellanrum. Man kan alltså inte gå där, utan det är mest till för att man inte ska kunna gena över med bilen. Detta skiter damen i den svarta Saaben i högaktningsfullt och kör rakt över. Tills det givetvis tar stopp, det tar stopp när framhjulen inte längre rör marken.....

efter lite förfäran ( och en del idiot förklaring) Skrattade jag ikapp med kunderna som kom och gick.

Men hold on, det BLIR roligare ;) Damen går ut och kollar och sätter sig sedan i bilen igen, där sitter hon tills en reparatör kommer runt 12 tiden. Han skakar på huvudet i takt till att olja börjar rinna från bilen, och han flyr sin kos. sen provar männen som samlats runt åbäket att putta på bilen. Good luck chuck!

Vid 14,00 kommer det en bärgningsbil, killen går ut kollar skakar på huvudet och ringer sin kompis som kommer med en lastbil, som de först krånglar in på parkeringen, som inte är så stor. Och när klockan börjar närma sig 15,00 står bilen äntligen på marken igen! HAPPY Valentines day!!


jag har också hittat en riktig 10:a . ett riktigt orginal! Killen i frågan satt framför mig på bussen i måndags och fick mig att le HELA dagen. Han ( som för övrigt såg både bra och trevlig ut) sitter i sin rosa skjorta och vita ajFån och spelar Wordfeud. Och RÖÖÖÖÖV fuskar. Kopierar och öppnar program och letar ord, spelar mot flera stycken och i listan avslutade spel, vart de fler vunna än förlorade om man säger så.

Sen klickar han upp viber, och tar upp en konversation med en tjej, där han skriver ett kort morgon meddelande, såg tyvärr inte vad han skrev med han avslutade med inte ett, inte två utan måångdfall av hjärtan <333333333333333
Och dömmande av tidigare meddelande så var det inte färre hjärtan där! Sen tar killen upp en annan konversation med en annan tjej, och där ser det likadant ut! Jag antar givetvis som den vita själ jag är att han skrev till sin mor och syster!!

Nu tror ni bergis inte att det kan bli bättre, men det kan det! Killen stänger ner sina program och som bakgrund har han ingen annan än "Who let the dogs out" programledaren AMY DIAMOND!!!!!!!!!!!!

(skratt paus)

HAHAHAHAHAHAHAHAhahahahahaHAHAHAHAHAHA



Min alla hjärtans dag var hel najs!
Började med att jag upptäckt att PW lagt till en ny effekt i badrummet, Cool rök kom ut ur munnen när man andades. Och även om jag yrkade på att det var en Keeper, eldades det bra på kvällen när sotaren tillslut varit där och kontrollerat allt!

Jobbet tog cirkus hela dagen och på perrongen hämtade min finaste upp mig och körde mig till en restaurang där det stod våra namn på ett bord!
Maten låg så fint så fint i min lilla mage.


Idag just nu är det fotboll, Milan Arsenal. Och för första gången i mitt liv, håller jag tummar och tår för Arsenal. Jävla Milan har ju prickat in 2 mål, MEN inget är ju överkomligt. 45 minuter kvar!

Jävla Zlatan...Okej nu bara MÅSTE jag skriva lite om honom, varför mina ögon mörknar när jag ser honom. det är nog egentligen Sveriges fel. Okej jag kan sträcka mig så långt att han är en bra fotbolls spelare, ja han tillför mycket till sitt lag MILAN. Men let's face it, vad fan har han gjort för det SvENskA landslaget på senaste? Kanske det är så att han är för bra för de andra, jag vet inte. Det jag vet är att han inte passar in i Svenska landslaget. Han är en en mans show, satsa på konståkning vettja!

Liksom gör han mål i den ITALIENSKA ligan nu vinner han ju guldbollen i Sverige, fan varför inte bara ge Messi den direkt, han är ju söt åtminstone! Eller Källström, thihih.


Jag kan bjuda på ett citat som jag fick slängt i ansiktet innan, jag garvade läppen av mig visserligen och kastade mig efter papper och penna för att inte glömma.
Citatet är spoken av PW ( Pee-Wee = my valentine) :
- Kvinna lilla! jag har inget emot att krama dig, och att göra det mitt i dörrhålet.... Ja det är väl OK. MEN när jag står med såsen i ena handen och matchen börjar om en minut, då är det Illa!!"

Skratta på ni.

Jag ska återgå till soffan och hoppas Arsenal vaknar till... FAN 3-0

Nu går jag och lägger mig, död åt Zlatan..


Här en bild på mig och min Valentine, är han inte det finaste ni sett??



*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

det var faktiskt skåningarna som sa spink! hahah :O

mer i väst dock, typ helsingborg osv! jävla galningar! speta it is

2012-02-22 19:42:34
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: