Stämning

wzup? 
Gillar ordet, gillar min röst när jag säger det högt när jag skriver. Känner mig cool!
det  får mig också att tänka lite på fina  Jayne i down unda!! Den lilla raringen.
 
julen närmar sig nu med stormsteg, and I like it! Men lite besviken är jag också då snön verkar försvinna och det gör ju rätt snart julen också! Jag saknar de nästan redan fast än den inte riktigt är här ännu!
 
I helgen var jag på överraskningsparty! Som kavaljer hade jag som för det mesta nu för tiden min prins John. 
De sället är ju givetvis svårt att toppa, men kvällen bjöd på en hel del fina stunder ändå! När JP valde att lämna min svettiga hand gled jag rundor med Ebba som vart kvällens gliiiid.
tredje advents morgon påbörjades sedan något ofräscht, för att fortsätta med bravur, - mm tårta. Icke godkänd.
Å det var väl inte det att den inte var god, vilket den inte var.... Utan det  faktum att vi vet att du kan bättre gör den lite sämre. Gör om gör rätt!!
vi kommer tillbaka och hejar på dig igen!
 
Eftermiddagen spenderades sedan med gott sällskap i oppmanna kyrka för lite skönsång av moren min, och även resten av Maglemer kören.
Efter det bjöds det då sedan på mat hos Mm och MF, tårtan har ni hört om,? Men pajen låg finT i magen när svampen väl var bortplockad. Även om mm sa att jag blivit lurad.
 
den tredje aevent var ju den 16 december. 
just den dagen 1969 föddes min fina mamma!!
finaste du som alltid finns där för mig, om jag ringer när du inte är upptagen dvs... ;) 
 
Mitt hjärta sväller så enormt när jag hör dig sjunga så fint, du är så duktig! 
Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag skall spara dom härskna kexen, så blir det bara tårtbotten+ lite svamp nästa gång du kommer. MM

2012-12-17 23:00:29
Postat av: mamma

Men hade du ingen snyggare bild???? Den är ju gräslig!!!!

2012-12-18 12:18:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: