Mys!

I fredags körde jag och PW på mys rakt igenom.
Eftersom jag har turen att ha slöaste dagen på jobbet ( 10.30-12.30) på fredagar kunde vi börja redan tidigt!
Det blev först en runda på Ikea, där jag visade upp soffan jag spanat in. Visserligen inget fel på den soffan vi har, men man får inte plats så många och den begränsar möjligheten att ha en fotölj till just där vi vill ha den.
 
Soffan fick godkänt, och nu ska jag bara lyckas sälja soffan för så mycket som möjligt. Någonstans ska garantin finnas kvar, så hittar vi den är det nog inga svårigheter att få den såld!
 
Efter soffprovande blidde de lunch och en runda på fynd innan vi handlade lite för kvällen.
Biljettköp till 50-tals festen fixades också!
 
På kvällen sedan tog vi bilen till det 5 stjärninga hotellet ca 500m från vår boning, även kallad jaktstugan.
 
Där spenderade vi sedan kvällen.
 
Först satt vi och spanade på lite råddjur, innan vi intog en varsin fotölj för lite läsning. Och sedan avslutade vi med en superb middag!
 
Under kvällens gång spelade vi också Vem vill bli miljonär ( jag vann) och flaggspelet ( jag vann inte)
 
Underbart avkopplande var det iaf, och vi hade inte telefonerna eller annat elektroniskt uppe någon gång. Maten gjordes på kaminen och ljusen stod för belysningen.
 
Ja okej kameran var framme någon gång, men jag ville ju föreviga det, eftersom ni tjatar så efter biler!!
 
 
 
 
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu förstår jag att jag verkligen inte varit inne i en jaktstuga. Hade någon föreställning om hängande presenningar och små gluggar. Ja något halvt oljefat med tomma ölburkar också. MM

2012-08-27 15:06:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: