Uppenbarat

satt och hummade lite för mig själv och kom in på en av låtarna från resan mellan tvivel och tro. Så en av låtarna fick agera rubrik idag!
Ibland är det inga pix att fixa det där med rubrik! Skönt.


Jag börjar med förklaring till bilderna i headern, som e ny. Vilket jag hoppas ni lagt märke till! Eller ni kanske hoppar direkt ner till inläggen för att de är så satans roliga att läsa? - amen ni e för söta!!

Bild 1 Tower Bridge, från mitt fina London. Kunde inte riktigt slita mig från denna bilden. Förnär jag såg bron för första gången fick jag sådan London feeling. Och ja, platsen runt är nog min favorit plats i London!
Bild 2 Tagen i Spanien, då jag och Frida var där 2010. Gillar bilden, lite peace över den. Kan vara bra ibland.
Bild 3 Grustaget, vad annars? Kräver ni förklaring??- nej tänkte väl det...
Bild 4 Körsbärsblomma hemifrån. Somrig bild, I like!
Bild 5 Kvar från förra omgången Jag Sophie och Franzi i M&M butiken vid Piccadilly.
Bild 6 Bild från när jag Anna och Denisé åkte London Eye. Bilden e ju som ni ser på Parliament Square. Där jag körde dagligen, och så ser man ju hela Big Ben.
Bild 7 Jag vid Wembley arena. Lite sport med sådär!
Bild 8 JAAAAAG, helbild på mitt face! In you FACE!

Och där med basta. - Bada bastu de e hälsosamt sa Bull.


Sen senast?Åh jag vet inte. Allt går lite segt just nu. Har jobb fredag och lördag och ska sedan passa Pip och gnäll tillsammans med min fining tills på söndag då Mor och P kommer med färjan från Polen.

I påsk var det rätt mycket kalas. fredag var det utgång och det var med ett helt nytt gäng Girls. Och för att använda ett bevingat uttryck så var det nAjS

Sen hade jag sådan satans migrän dagen efter, - varför ska de spela så hög musik för???
Lördag var det sedan påskparty med en något kändare skara och en hel drös okända till.

söndagen spenderades sedan i Skåne där det bjöds på påsklunch.

Lördagen var väl då alla stockholmare "firade" långfredag då Skellefteå skickade ut AIK ur slutspelet med huvudet före.
SM finalen är igång och jag kniper extra för Brynäs i år!! Heja Heja!


Och ön är nu ompyntad, påsken är nedpackad! Officiellt. Sista fjädrarna togs ner idag och de var dyngsura....
Köpte nytt gräs, gillar det! och så fick min fina kopp stå framme lite till!! en fjäril sitter också på.
Rosen och glaskupan har också sin plats. Lite romantisk feeling sådär.....


När jag hämtat John och vi står i köket frågar jag om han tycker det är fint.
John: Ehh.. ( snurrar runt och letar nytt)
Jag:( Höjer ena ögonbrynet)
John: Har du köpt en ny kokbok??
Jag: Öhh nej, den var du ju med och köpte för någon vecka sedan?? ( höjer andra brynet)
John: ( svettas) ehh.. okej...
Jag: (Pekar på kreationen)
John: Åh vad fint!
Jag: John, vilket är nytt??
John: Gräset!, glaset , eh rosen!...... FLUGAN!
Jag: Men John, det är väl ingen fluga?!
John: Slända!
Jag: Fjäril kanske???
Så fnittrar han sådär sött som bara han kan, den lilla godingen.


Nu ska jag passa på att se ett avsnitt av desperate housewives medan Johnte är på träning.
sen ska ju givetvis maten stå på bordet när han kommer hem!


Avslutar med en bild på dörren ner till källaren, som Pip och Gnäll dekorerade när de var här sist!


BTW! Spelar ni rumble adda mig! hesakrell heter jag ofc ;)


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: