Spik!

Har lite träningsvärk i armarna nu faktiskt. Jag lovade att inte spika så mycket. det blev faktiskt bara 96 st! eller ja 99 med de tre till tavlorna....

Men katten så bra det blev!

Innan idag var jag och Malinowski på Ikea, åt mest och tittade. Sedan besökte vi cirkus alla affärer i Älmhult, som jag tycker är värda att besöka.
Provade på symaskinsaffären idag, enbart för att köpa tråd till väggen, och till min klänning.

På väg hem plockade jag upp PW och svängde inom Ica där påskmiddag inhandlades. Sill från fiskbilen, till Johns delight. Så ikväll blir det stekt sill, potatismos, räkor, ägg, majonäs och förmodligen någon bit Valjegrova!

Det ska tydligen vara fest i skolan bredvid, så för att slippa vara artiga och öppna dörren varje gång någon knackar på dörren föreslog jag en tidig kväll ( jag blir trött av att gå upp halv sju!!) förslaget nekades dock, John har tyvärr inte lärt sig uppskatta det där med att bara ligga....!!


Tillbaka till mina spikar!
Före bild, ofc. Vitt, vitt och trisst!
96 spikar senare...
Väldigt nöjd blidde jag med resultatet. Vill passa på att tillägga att det ej är snett! Har mett överallt! uppifrån och ner kant till kant, så jag har förmodligen vinklat kamerna när fotona är tagna!
& ser helt klart coolast ut.
Ja OK jag bytte Gardiner också...och bäddade sängen. Och så fick PW lite tavlor på sin sida.
Vi kör på Lila och Brunt. Eller vi och vi.. JAG kör på Lila och Brunt, fint att kanske lägga till något guldigt, kaske en fin kudde på sängen. Fast då måste man ju förstås bädda och där är det ju bara å inse fakta.... Ain't gonna happen very often!!

Dock tycker jag det är viktigt att inreda med värme i ett sovrum. Att man inte inreder med för kalla färger. Rummet upplevs som kallare. Och studier har visat att man blir lyckligare av att vakna upp i ett ljust och varmt rum!!
Och nu då till lite oroligheter.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Svenska folket, sluta älska Zlatan!
Det finns ju inte en chans i världen att Zlatan skulle vara bättre än Barcelona, ett helt jäkla lag.
Och nej, Barcelona är bättre, för de är ett lag. Lagsport ni vet?
Milan bygger upp hela skiten på Zlatan. Ungefär som landslaget gör när de vill förlora.....
Jag är inte säker på att det är bra för hjärtat att kolla resultaten för detta.... jag brusar upp lite lätt liksom!


Förresten märker ni kanske att jag inte ändrade något i designen, Philip kirrar det till mig istället!!
Lite bilder ( alla utom två) ska bytas ut i headern, får väl förklara mig när de väl är på plats, vilket kan ske redan ikväll om så vill! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och ligga (!!) är helt slut efter gåande, spikande och bloggande!


John hälsar förresten:
Vagnen har kommit... (............................)
senast jag såg honom??
hmm...
tisdag kväll...


Men jag får ta det, jag får ju förstå att jag inte kan stilla lekbegäret så pass mycket med mina häng det lite längre ner, eller DU hade inte en bokhylla varit snygg där? GUD jag vet precis hur Jag kan inreda hela ovanvåningen nu!!

Konstigt eller hur??


Glad påsk på er!


*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallo,

vem var det som du inte sett sen i tisdags? var det vagnen, för John plockade du ju upp i torsdags.

Snygga bilder i början, flygfotot över London eller var det från det bigga hjulet. Kan ej avgöra höjden.

När får man se en bild på på pagen? Glad Påsk båda!

MM

2012-04-07 15:25:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: