Ljus

Vi kör på rökiga rubriker nu, ett nytt tema. Kanske borde lägga till rökeffekt? Vad hade ni tyckt om det?

Just i stunden känner jag mig lite sviken, anledningen?
Det är CL kväll. Barca mot Milan. Jag vet med säkerhet att minst två av de tre inbjudna hejar på Barcelona i vanliga fall. Så det är lugnt tänkte jag, kan vi gotta ihop oss mot PW. HAHAHAHA
Så börjar matchen och vad fan tror ni händer?? ALLA hejar på Milan!!! Vad fan händer undrar jag? Har skällt lite på dem, så kontrar de med att de måste ju heja på Zlatan.... Liksom vad ska jag då säga? Jag kan ju inte ta fram min kalashnikov och skjuta dem alla. Jag tycker om dem för mycket.

1-1 är ställningen nu. Men jag ser ljus ;)

Idag har jag bakat hela dagen, dvs. när jag inte handlat eller städat. Två olika sorters Cupcakes och en tigerkaka blidde det. Levandes nöjd blev jag. Dock fick Tigern stå lite för länge utanför ugnen så den blev hårdhudad...

Tog en paus när posten kom och satte upp mina fina väggtexter. My GOD vad bra det blev!
Jag lovade bilder så nu kan ni frossa och avundsjuka er på mina, eller ja PW:s väggar!

(hehe 2-1 till barca! ;)
Emil texten, som i emil i Lönneberga ni vet!
Kan varna att det var lite knepigt att få till de med den översta. Då väggen inte är helt slät utan har lite mönster så fick jag använda min nagel och även London boken att trycka med.
Texten på toa gick super lätt!


Det är faktiskt så att jag är lite imponerad av mig själv.Lyckas med allt detta på en dag. Och Tv.n har varit av hela dagen! Men det förklarar ju det å andra sidan, får jag inte titta på mina hemmafruar får jag väl bli min egen!

Choklad coockiesen, smakade bra säger de som äter dem.
Jag har inget intresse av att smaka det själv... endast smeten e god nog ;)
Å Nej, det är inte klumpar i glacyren, det är Marshmellow bitar.... Så att alla förstår ;)

För att återgå till rubriken så är jag inne på ljus. Jag skrev i förra inlägget om min super fina lykta som jag är så strålandes nöjd med. Dock är jag ingen sådan person som springer runt och köper ljus. PW har istället en tendens att alltid få ljus, vet ej varför. Men jag slipper ju tänka på det iaf!


Så när vi steg innanför dörren ikväll sprang jag genast efter tändaren och tände på allt jag kom åt!
Mina fina lyktor! Alla från Village

Dumt nog slog blixten på så mys faktorn sjönk lite. Men fin e den allt.
Helt klart värd de 99 riksdalerna!


Nu ska jag försöka greja lite i headern, så ser det för jävligt ut så är det bara jag...


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: