inspiration

över lag är jag rätt så dålig på att bli inspirerad. Blir inte sugen på att köpa alla kläder jag ser i mode bloggarna. Inte intresserad av att göra likadant eller göra något liknande.
Har egentligen ingen inspirationskälla. Utan jag tittar mer på individuella föremål. Ser sängen och tänker sedan ut resten av rummet, i min egen stil.

Men så här om dagen hittade jag bloggen Kreativ inredning som fick mig att gå bananas!
inredning satte sig på huvudet som en dålig Marcoolio låt.

Givetvis är det roligare och a hell of a lot enklare om har någon stans att inreda. I do, och har därför något att göra om dagarna.

Men när jag tittar på hennes blogg kliar det i fingrarna direkt! Så vill jag göra, så kan jag förenkla det och så hade det sett ut här!

Och idag gick min inrednings mania i taket när jag steg in i Chili, en inredningsbutik i Växjö. Som jag tror är Guds gåva till jorden. Tjong i kotteljongen asså Att de sedan hade en hel avdelning med english stuff gjorde mig om möjligt ännu lyckligare.
Inte farligt dyrt och det gjorde ont att gå därifrån. Men jag fick med mig lite i alla fall!
Tower Bridge :)
149;-
London låda som ser ut som en bok 89;-
Också denna skönheten som jag fick span på hos Pw syster. 99;- kostade den och jag tog den ungefär innan jag kom innanför dörren!
det blev en kaffebryggare på Media Markt också. Så medans jag som inte dricker kaffe letade reda på en sådan satte den kaffe drickande typen sig till rätta i barnhörnan......
När jag kom dit var de kö bakom, en liten kille stod och tittade.


Så det blev lunch på grand Samarkand och sedan bar det av hemmåt.

Bästa köpet idag är en grill har jag förstått. den ska invigas ikväll!! det ser jag fram emot. Det ska smaka gott med grillat kött :)

Väl hemma hade inrednings manian inte riktigt släppt så jag klickade in på dekalhuset.se och klickade ham två väggdekaler.

Och som ni vet är jag ingen tuttinutt person. och därför blev det ingen jävla carpe diem utan istället dessa två!
Riktigt najs tror jag de kommer bli!


Gillar man föresten dem på facebook får man just nu 20 % rabatt på hela köpet! och texterna är inte dyra. Du väljer färg och storlekt själv. och hittar du ingen text som passar dig kan du göra en egen!


återkommer när det är uppe och på plats!
Nu ska jag kolla in grillbygget här ute, klockan är kvart i sju och det är så ljus ute, riktigt najs!!


*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: cillen

tjeeena! älskar din blogg =) nu ses vi snart, tisdag hoppas jag!! xoxo GG

2012-04-01 20:29:58
URL: http://overcec.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: