A balanced diet, is a cookie in each hand!

Åhh.. Kakboken åkte fram igen. Fast jag köpte en till på Maxi idag. Denna gången blev det Laila's Hello Cupcakes Som utökade samlingen. Välkommen!

dock gjorde jag Cupcakes från min första bok.
Idag har jag minsann varit duktig!! Körde till Växjö för att hitta lite sällskap, men hittade inget där förutom en lykta på Chili, som jag spanade in förra gången..... Ja ja, sluta whina. Va glad att jag inte kom ut med mer!!!

Okej jag köpte ett kak fat också, på Cervera. Kunde inte motstå det....
Just nu sitter jag och motstår väggdekaler på diverse hemsidor. Hade velat ha någon rolig i köket. MEN så finns det bara Detta köket är kryddat med kärlek eller. här samlas familjen... Får mig att spy rakt över datorn, vilket jag förmodar inte får den att gå fortare....
Jag hade velat ha någon sann. Typ Luktar det bränt? Bara le och vinka eller don't worrey, it's just me cooking!
Ni förstår målet! Lite svårare har jag dock att motstå rubriken, det finns en sådan dekal också.... med en bild på en kaka också.... kostar 169 kr.... Men jag lovar att kämpa, för er. - För Sverige!!


Sen pilade jag lite på mitt CV och körde ner med det till Willys. Hoppas på sommarjobb där! Och eftersom jag ringt och meddelat min ankomst stod hela personalen i entrén och välkomnade mig. GRATIS cola Hanna Welcome to the crew!

Skönt att ni inte kommenterar så mycket, då kan jag fortsätta överdriva såhär och känna mig cool. HeHE....
Nej, men på riktigt så ringde jag faktiskt innan, så långt e vi överrens!


Nej misann, nu ska ni få lite bilder så jag sedan kan slänga mig i soffan och heja på BRYNÄÄÄÄÄS om för övrigt leder med 1-0 BUUH YAH!

Såhär ser det ungefär ut när jag bakar... plus en bänk till då, där jag vispar.
Såhär såg de fina ut efter att ha stått 25 minuter i ugnen och blivit urgröpta av moi. Men jag e ju inte elak.. .. Mot mina kakor iaf! Så jag fyllde hålen med hallon!
Garnerade med glacyr och hallon och GLITTER!
Nakdelen med att baka kakorna är att jag vill använda allt klitter, så idag blev det som ni kanske ser olika dekoration på dem alla!
den med hjärtan på ska givetvis mitt hjärta få när han kommer hem från fotbollen!
Ser ut som ett riktigt Barbie kök nu!
Har börjt tollerera ljusrosa lite smått ( Smått smuch för helvete! Dö inte bakom skärmen där!!)
Helt ok om det e lite puttinuttit med kakor ( ENDAST kakor!!!!)
Här e då även cupcakesen jag gjorde igår med. Får fan aldrig till den där citron glacyren, ska öva... flitigt.
Men vad gillar ni min ställning?? 199;- Helt OK med mig!
Och såklart min lyckta! I LLLLLLLLLLLlllllLL ike it!




Nu ska jag äta hallon och fortsätta heja på Brynääääs
Heja Heja!!



*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Inte så lätt att kommentera städningen av bordet när man bara fick se en liten hörna.

Är det inte dags att uppgradera bakandet nu, ni kan ju inte bara äta stora feta bakelser.

Det är ju så modernt med surdegsbröd! MM

2012-04-13 11:42:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: