Uttråkad

Så nu kommer 50 frågor. Jag blev lite lycklig när jag hittade test är fest kategorin på fridas blogg ( jag länkar inte för hon uppdaterar aldrig- skit unge! )
50 Frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 9.22 pund
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ingen riktig.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Haha so far ingen. 
4. Hur lång är du? 1,65.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Robin Hood
6. Hur löd ditt senaste sms? Åh det kan jag förstå! ;) Jo helt lugnt. Har inte hört något om hemresan ännu tyvärr :*
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? 68 dagar sedan och 1,5 timme sedan ( jag hoppas du gråter nu)
12. När vaknade du idag? 06,50 INTE frivillgt jag kan ju tillägga!
13. Vilken är din favoritplats? grustaget, Granada!
14. Vilken plats föredrar du minst? Bromölla
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Jobb familj 740/v40 eller V70. rest mycket. Lever och har hälsan
16. Hur stor är din säng? 90...
17. Vad sover du i? Björklunds T shirt
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2
19. Var har du bott/bor? Vånga, Näsum Sölvesborg och London
20. Tycker du om kinamat? OHH JA!
21. Tycker du om kaffe? Aomen
22. Vad dricker du helst till frukost? just nu en ice latte
23. Kan du spela poker? Nehe du, jag fixar pengar på annat vis.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? MAdonna (?)
25. Vill du ha barn? Minst ett fotbollslag not Nä men barn hade varit kul
26. Kan du några andra språk än svenska? jadå
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej har sluppit det
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? Vad spenderar jag inte pengar på?
30. Äger du dyrbara smycken? Ja, fina örhängen från MM tex.
31. Kan du rulla med tungan? Trodde alla kunde det
32. Vem är den roligaste människan du känner? Peter.
33. Vad har du för ringsignal? Every little thing
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Kan fortfarande ha dem .... eller?
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Lilla My
36. Kan du byta olja på bilen? Herre gud ja.. En självklarhet
37. Vilken var den senaste boken du läste? I'd tell you I love you but then I have to kill you
38. Dansar du i bilen? Alltid
39. När var du i kyrkan senast? Edwins dop tror jag.. Om vi inte sjöng med kören efter det.
40. Hur många hål har du i öronen? 6
41. Har du någon piercing? Öron flärpen
42. Har du någon tatuering? 2
43. Har du provat droger? Sprit?
44. Röka eller snusa? Ja snus går fete bort om man säger så. 
45. När slutade du med gosedjur? Sa jag inte att lilly my var här?
46. Har du pojkvän/flickvän? Flera stycken!
47. Har du en bästa vän? klart
48. Vad är ditt mobil nummer? Det vet de viktigaste redan ;)
49. Vad ska du göra ikväll? Säga Adjö till Jayne
50. Har du några syskon? 3
Ska jag röra på mig nu??
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: