Tillbaka blick!

Lyssnar på spellistan från Midsommar, och kan inte låta bli att vara lite depp för att jag missade alla andra sommar grejer. Istället levde jag visserligen livet här. Men detta var ju sommaren vi tagit studenten! Sommaren då allt började om, allt var nytt. Jag missade det. Visst kommer alla sommar grejer hända nästa år också, men det blir inte samma sak då.

Jag saknar folk. Jag saknar att ha något att göra, att kunna hälsa på folk. Jag ser folk som bara vill iväg. Jag förstår dom, jag känner likadant. Skillnaden är väl att jag vill iväg mot Sverige.

Jag är lite otålig! Vill absolut inte jobba idag, har ont i huvudet nu. Vill sätta igång och planera. Jag vill hem och kramas. Jag kan lova att min mamma eller mm nu kommenterar, men krama dina fina kids. Öh... nej! Inte samma sak. Vill krama om er där hemma. Jag är så uttråkad så jag kan dö, vilket irriterar mig något fruktansvärt då jag faktisk är i London, hur kan jag ha mer att hitta på i najsum än i London?

Om en kvart ska jag hämta kidsen... Känner inte för det alls idag. Jag känner inte för någonting. Har lånat hem en del filmer, filmer jag vill se. Men är jag sugen på det NEJ!

Åh... som den kvinna jag är håller jag stenhårt på att det är synd å inte klaga . Jag vill kramas. Alltså hur många gånger har jag skrivit det nu? Jag som heldre slåss höll jag på att skriva, nu gjorde jag ju det. Fungerar kanske bätte när man säger det. (?) Men jag har liksom det som önskan nu, att få kramas. Får rycka upp mig, såhär mesig kan du inte vara Åkrell. Nu skiter du i att snart exploderar, sätter dig i bilen hämtar kidsen och ger fingret åt slemoberten i vakten och va cool.

dääär borta är mina mål, dit ska jag nu. Hade jag bara haft ett datum, något att se fram emot. Jag har ett mål,men jag vet inte när. Och det tycker jag inte om. Jag vill veta exakt! Ibland är det fint att vara i ovissheten, nu vill jag inte det. NU vill jag ha svar, få reda på och bestämma.
Såhär gla, fri och obekymrad vill jag vara

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Malinowski

Hanna! Fina Hanna! Dumma Hanna! Tokiga Hanna! Glada Hanna! Hur ska jag inleda?!



Du är vacker och fin och jag vill inte att du ska deppa mera! Sitter här och lyssnar youtube- Du är allt Sonja Aldén. Så slänger jag upp din blogg undertiden för att se hur din dag varit idag! USCH! Du får tänka att du inget missat i sommar och att ditt underbara äventyr börjar nu! Du har livet i dina händer och det är du som ska ta vara på alla de fina stunder i dit liv, men du måste också ta vara på de tråkiga precis som just nu. Du vet att ditt mål är nära men du vet ej när men när du målet når då är du där igen!



HANNA bli glad:´(:´( :):)

2011-09-06 19:07:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: