Statestik

Sen jag flyttade till UK har antalet läsare ökat. Skit kul tycker jag. Har dock märkt att på Söndagar är ni som minst inne här. Måndagar där emot! Då dubblas söndagens siffror och ni är inne fler gånger var och läser.
Sitter ni och smyger på era jobb, eller är ni arbetslösa?
Nu har jag skrivet ett par rader om absolut ingenting. Kul. Ungefär om i natt, jag hade inget att skriva om men käde för att skriva, då kan man nappa på allt.  Hade jag sett en fluga hade jag utan tvekan börjat skriva om den och dess intressanta liv.
Det gäller att feelingen och händelserna inträffar samtidigt. Då slår det gnistor som hade fått Thomas Di leva att skrika jordbävning. HA, nu var jag strålandes nära att börja skriva något elakt om Di leva, men känner att då hade jag kunnat sitta här tills ikväll och det är inte riktigt vad jag tänkt göra. Jag stod alltså emot.
Starkt Hanna

Har snart kollat färdigt på säsong 1 av NCIS. Gud jag älskar den serien! Det roliga är att jag tror de har nämnt Sverige nu i tre avsnitt, men sverige nämns rätt ofta i filmer har jag märkt.
Städningen har gått bra, kidsen kom in och ville hjälpa till. dvs hoppa i sängen. Flickorna har varit och klippt sig, inte själva givetvis men ni fattar.
Dom är så söta så jag hade velat vaxa in dem och ha dem som dockor så jag hade kunnat krama på dem hela tiden! Ironiskt att jag säger så då House of wax fick mig att ligga vaken och drömma mardrömmar i en hel månad.

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
Familjen Olausson har jag lltid kul med =) Så mycket skit vi gjort. Danmark, tysklandsresorna, Danmark. Ja danmark är med två gånger då det var en hel vecka och det hände en jäääääkla massa saker.
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Ja jag har både den lilla och den stora världskarteväskan, båda i rött. Tack, kompis-jakten gick så där... vann en iaf :) Ha det bra!

2011-09-19 10:04:14
URL: http://ialivia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: