Nej fortfarande inte

Har fortfarande inte målat naglarna, det gamla har åkt bort. Och därför gör jag nu detta lååånga test.
Hur bor du: Rätt fint i London
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 1,65
Kan du laga mat: Måste den vara ätduglig?
Vad jobbar du med/pluggar du: Au pair
Vad har du på dig just nu: Jeans och skjorta
Har du någon fobi: Lite höjdrädd
Hade du en bra kväll igår: Helt ok
Vilket är ditt senaste inköp: Min Harry Potter bok!
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe ( oj oj vaddå vuxen poäng??)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, roligare än så blir det inte..
Vad hade du sönder senast: Ha, jag vet faktiskt inte
Vem snackade du med senast: städerskan
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatte
Alkoholhaltig favoritdricka: Captain Morgan
När gjorde du senast något riktigt dumt: två veckor sedan tror jag
Saknar du någon just nu: flera stycken
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det krävs nog inte så mycket är jag rädd
Någon jag stör mig på: Turister som går långsamt
Intressen: vänner, idrott, familjen, resa
senaste person du kramade: Chiara
Senaste person du ringde: Frida
Senaste person som ringde dig: Malin
Vad drack du senast: kaffe
Vill du ha barn: Ja då
Längtar du till din nästa födelsedag: System gränsen, givetvis ;)
Har rakat dina ben någon gång: har väl hänt..
Är du sugen på något nu: mat!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 eller två
Använder du hudkräm: Japp
Attraheras du av män med skägg: inte mycket
Micro-pop eller poppa själv: popper maskinen från OBH nordica e guld!
Brukar du baka: inte för ofta
Röstade du i det senaste valet: det kan du tro att jag gjorde!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: som jag vet att det kommer bli är jag
Vilken låt lyssnade du senast på: Snälla bli min igen- Veronica Maggio
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte vad jag är medveten om
Vad tycker du är äckligt: blod
Har du pengar på mobilen: ja några pund är det kvar.
Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06,45
Var köper du dina matvaror ifrån? Sainsburry's
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det bros ju på.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en bil
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nej
När var senast någon stötte på dig? åhhh.. jag blir stött på hela tiden
Vad åt du till middag senast? makaroner med ost ( första gången!!)
Kan du vissla? HAHAHAHA om jag kan ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja 
Äger du några popband t-shirts? nej, tror inte det
När flög du senast? lite mer än två månader sedan
Pratar du några andra språk? engelska och ynka franska
Har du gråtit offentligt? Öhh... ja mer än en gång 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo en till tatuering funderar jag på
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och Cola
Vad har du för väder? molningt, regn i luften och blåsigt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Religion, Varuexponering, Engelska B
När sov du senast på golvet? hmm.. vet inte faktiskt
Vilken är din favorit drink? Sex on the beach!
Gillar du din boendesituation? Både ja och nej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 12? nä men 6-8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha, inte riktigt.. 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? har kanske hänt... (A)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Tror du på liv på andra planeter? ingenting e omöjligt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Skärpning Åkrell, släpp en lort och se gla ud!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, det skulle jag nog inte
Tycker du om att krama folk? det beror på vem det är
Äger du en digitalkamera? Japp en fin blå en
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Drew Barrymore
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det kan det nog göra
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Om jag åt för lite kanske
Är du mörkrädd? Ja
Tre saker du alltid har med dig? Oystercard, Mobil, nycklar


NU ska jag gå och göra mat innan jag ska fortsätta leta efter någon foto sak man kan göra.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: