Motarbetning

H. Kan vi inte ut och övningsköra lastbil?
P: Nej jag måste ut och hugga nu.
H: Årrhhh..
P: Men vi hade ju kunnat köra lite med den senare, säger han och pekar på lastbilen från 1979.
H: öhhh.. nej tack.
P: Albin har ju kört den, och det är en riktig lastbil!
H: Kan jag inte få börja köra lotsaslastbilarna ni har i hålan först, och sedan gå över till de riktiga?
Slut på samtalet.
God damn it, jag har saknat att ha en konversation! På riktigt alltså.
När jag kom hem med piff och puff igår skickade jag upp dem i M och P's säng och satte på en film till dem. Själv la jag mig i min nya säng aka. Soffan och somnade till ett avsnitt NCIS. Tjugo i tre vaknade jag av ett sms och sen bestämde jag mig för att jag kan fan inte sova på soffan, så jag gick upp i Virrans rum där min gamla säng står. OCh jag tog hela tillfället i akt att Virran inte var hemma och bredde ut mig över 1.20 härliga madrasser.  Lovely

Vaknade upp idag, tog en fin dusch och åt sedan rester till frukost, kinamat. Åh så gott!!!
Tryckte sedan igång min mino dator för att joina arbetsförmedlingen, men då e ju deras inskrivningar givetvis stängda tills på måndag! HAllå?? Vem gör så?? Vill de inte att jag ska ha ett jobb?
Nu är dagen oplanerad, och jag är redan uttråkad. Arbetslösheten passar inte mig!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: