Mamma i London!

Jag har provat på det, och en gick väl bra. Men alla tre nej tack muchas Gracias
Efter en fruktansvärt lat dag, då jag ändå lyckats stryka all tvätt och sett Smuchs lägenhet. Tog jag tunnelbanan till Westminster. Sen knallade jag mot dagiset.
Höll på att få värme slag! Tror vi ha haft 25 grader idag, var det någon som sa. När jag gick i skuggan kände man dock att luften var förändrad. Det var höst luft. Vilket är najs. Och så fort solen går ner blir det kallt. Måste kanske fixa strumbyxor tills på fredag??
Anyway, jag hämtad C och vi gick sedan mot sjukhuset. Gick hur bra som helst! Stannade inte en gång, förutom vid övergångsställena. Cred till den lilla söta.

Ja sen undersöktse hon och hon satt i mit knä hela tiden och var så duktig så.
Påvägen ut stannade vi vid en av de många butikerna som låg innen i sjukhuset, och jag köpte ett choklad som vi delade på. Vi gick tillbaka och var vid Nursery:t vid 4 och jag fann det oerhört onödigt att åka hem för att komme hem i lagom tid till att köra tillbaka. Så jag samlade ihop alla tre snörade på de selarna och så begav vi oss ut.
Med mina fina storstads skills haffade jag första bästa taxi och så åkte vi hem.
Väl hemma lagade jag en fin måltid. Och jag har alltså idag tagit hand om barn från halv 2 till halv 8. Alla tre har jag haft i 3 och en halv timme. Så länge har jag aldrig haft dem!
Kvällen flöt på fint, och när A kommer hem säger han lite sakligt.
A: I emaild the royal princess today.
G: oh you did!
H: Hahaha funny!
Båda tittar på mig, liksom vad håller du på med?
H: you where beeing ironic, right?
A: now she is the queens daughter. Princess Anne.
H: What?!?! Are you talking to her?
G: yeah I know he didn't tell me at the begining either!
HAHHA hur Cool är inte det? Min värdpappa har suttit och druckit te på Buckingham palace med prinsessan Anne!!
Status!!
I morgon ska jag banne mig vara ute hela dagen! Nu kommer det förmodligen regna hela dagen Men det är iaf planen.
Ska ta mig till Westminster, då där är väldigt fint. Har haft lata dagar nu med onyttigheter sedan familjen kom hem, så nu ska skorna på igen och jag ska ta med mig dubbelhakorna och ut och gå. Ska fota som en liten turist också. Gå sakta är inget jag strävar efter dock!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: