Kvällen är räddad!

Bridesmaids ligger nu fint i min film mapp!
Hoppas jag får min lön, så ska jag ta mig till Clapham common handla lite och sedan slappa hela kvällen!
Ovanligt. Jag tror jag har skrivit det varenda dag denna veckan. Kul.
I morgon blir det dock ingen sov morgon. förutom en liten en.
11 Ska jag möta Alva på Victoria Station, och sedan åker vi till Oxford för att spana in universiteten och allt annat som de har att bjuda på där! =) Ska bli så jäfla roligt!!
Ser till och med fram över buss resan! Som tar 90 minuter. Motorväg ooch engelska landskapet, häfstift!
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

Virran Peter och jag. På påskkaffe i hålan. Vi delade ut påskägg till de anställda. Jag och Virran hade varit inne i fin rummet och norpat lite från några påskägg i flera dagar. Så man kan väl tillägga att det var mer godis i vissa!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: